Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Motor Revue

 
Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 maart 2006 12:26 
Al een aantal maanden lees ik Motor Revue, een motorblad dat in juli 2004 voor het eerst verscheen. De hoofdredacteur, Cok van de Heuvel, heeft net als wij iets met japanse motoren: hij verzameld, sleuteld, handeld, restaureerd, trekt geschiedenissen na en rijd ermee, ongeacht bouwjaar of type. het boek 'Japanse Motoren' is ook van zijn hand, en in mei 2005 stond er in Motor Reveu een artikel over de CX 500 turbo. Regelmatig lees ik artikelen over gerestaureerde Honda's; volgens mij is het een kwestie van tijd of ook de CX zal de Revue passeren. Het vermelden waard, lijkt mij.
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver edho
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 maart 2006 22:17 
Cock van den Heuvel is ook een autoriteit op het gebied van de viertakt brommers van Honda. Daar ken ik zijn naam van. Hij heeft ooit eens een lezing gegeven op de jaarvergadering van de HVN (Honda vereniging Nederland) Over de geschiedenis van bepaalde Viertakt brommers.
Honda SS50z, mijn jeugdliefde....

Ik zal in de winkel eens kijken of Motor Revue er ligt.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 maart 2006 23:29 
Ooit is het Honda-virus bij mij begonnen met een (Duitse) Honda CB50 viertakt.
Hemelsblauw en met een mechanisch bediende schijfrem.
Na verkoop helaas nooit een soortgelijk model weer gezien. Liep erg fijn en betrouwbaar.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver udent

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 maart 2006 10:00 
misschien moeten we Cok eens benaderen,doel van de CX stichting is , o.a.het in stand houden van de Honda cx.
dan kan hij er een verhaal aan besteden.
theo cx ds

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 maart 2006 09:05 
Uitnodigen tijdens de onderdelenbeurs??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 13 maart 2006 13:09 
Ik denk dat we Cok eens moeten uitnodigen voor een presentatie, bijovoorbeeld tijdens de workshop.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motor Revue

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven