Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hulp uit "onverwachte" hoek

 
Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 april 2006 12:36 
Beste CX-ers,

Zoals de trouwe volgers wel zullen weten ben ik vorig jaar een beetje vreemd gegaan, door naast m'n CX een Harley (FLH 1340 Electra Glide uit 82) aan te schaffen. Ik ben overigens in goed gezelschap, CX-er Gilbert was me net voor met twee Electra Glides.

Deze winter heb ik een groot deel van deze Harley gedemonteerd (waaronder het bovenblok). Dat schijn je bij een Harley elk jaar te moeten doen ;-). Niks hoor, ik wist toen ik hem kocht al dat het een opknapper was. Sinds enkele weken ben ik 'm weer aan het opbouwen. Erg spannend.

Gilbert is sinds vorig jaar mijn steun en toeverlaat, maar ik mag daar nu twee CX-corifeeen aan toevoegen, Coen en Floris. Wees gerust, beide heren blijven hun CX-en trouw. Maar ze waren niet te beroerd om mij te helpen bij respectievelijk de blokopbouw en het afstellen van de klepstoters. Beiden vonden het machtig interessant en het enthousiasme van Coen en het perfectionisme van Floris hebben absoluut een bijdrage geleverd aan een klappend resultaat. Mijn Electra is er flink op vooruit gegaan!! En dat hebben de buren geweten.

NB: Jammer dat ik zaterdag bij het starten vergeten was dat Floris mij de vorige dag had geadviseerd de benzinekraan dicht te draaien. Daar kwam ik pas na een langdurige storingsdiagnose achter ;-)

Langs deze weg, Coen en Floris, nogmaals heel erg bedankt. Jullie hebben een groot hart.

Greetz,
Edward (tot zondag op de Onderdelenbeurs)

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 april 2006 13:05 
Fijn dat je de mannen op deze manier in het zonnetje zet, Edward! Dat verdienen ze!!
Gea (die ontzettend geniet van deze leuke club)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 3 april 2006 13:25 
Ik had nog zo gezegd: 'niet verder vertellen'. Maar het leed is geschied. Floris en ik zullen de hoon van de overige CX'ers nu moeten verdragen. Jammer.

Coen
(PS Mag ik nog een keertje komen luisteren en ruiken ?)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 april 2006 13:27 
Met een beetje mazzel vergezelt ie mij zondag naar Veghel (CX heb ik nog niet rijdend). Maar zaterdagochtend komen voorproeven mag ook, hoor.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 april 2006 13:45 
Och, m'n beide buurmannen zijn ook fanatieke H-rijders... Het zijn dankbare sleutelobjecten. Een beetje ontwikkelingswerk is natuurlijk nooit verkeerd in deze harde wereld.
Tot zondag!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 3 april 2006 16:50 
Hoi Edward,

Wil je zondag dan die buddy voor me meenemen? Ik kon je mailadrs niet vindn op de site, vandaar via deze weg....Mail mij anders even op r.nijskens@wxs.nl over het prijsje enzo..)
Groeten,
Ray ( die ook denkt dat sleutelen aan een Harley leuk is...en noodzakelijk)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 april 2006 18:12 
(Uit het H-D handboek van Edward)

How not to start your Harley:
- ask your neighbour to help you
- push your bike out of the backyard
- connect the Harley battery with an auxilary cable to your neighbour's battery
- protect your ears and start the engine
- drive to the end of the road and come to a sudden standstill
- call a professional mechanic and ask if you can bring the Harley to his workshop
- put the 320 kgs bike on a lorry
- find out you forgot to open the petcock
- blame someone else
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 april 2006 19:10 
Krijg ik toch gelijk koop maar een Honda cx of gl want ,Harley patent rearatie zonder end
ouwe-jan die er al een paar heeft versleten ook mijn geliefde Indian Scout
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver gilbert
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 april 2006 21:32 
Nou,nou,het valt reuze mee. Ik heb gewoon een onderdelenboek gekocht en 1 x in de maand vergelijk ik het aantal onderdelen uit het boek met het aantal onderdelen nog op mijn Harley en het verschil bestel ik dan gewoon bij.

Gilbert ( die in zijn vuistje lacht, maar waarom? )

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 3 april 2006 21:38 
Ik niet, ik lach voluit!!! Geen betere spot dan zelfspot!
(En geen beter vermaak dan leedvermaak)

Gea

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 3 april 2006 22:03 
Met 3 Honda's in de garage lach je iedereen uit :-)

Erik (die alleen nog maar met z'n Shadow stil heeft gestaan!)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcel
Gast 
#12 | Geplaatst: 3 april 2006 23:48 
Mijn neefje heeft ook een Harley, maar een dagje gezellig met hem touren zit er nooit in, want dat kreng ligt altijd uit elkaar..... Maar intussen wel blijven fitten op die japanners.....
Mijn advies; Harley inruilen voor 2 Honda's en daarna nooit meer een slag missen....

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hulp uit "onverwachte" hoek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven