Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

de beurs

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 april 2006 14:21 
Gezellig en een pracht lokatie....

velen dank aan de oganisatie

gr Jerrimy

Schrijver antoon

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 april 2006 15:52 
Het was weer gezellig kletsen op de beurs,En de lokatie was perfect geregeld door Theo,En spullen genoeg.
bedankt voor de organisatie.
gr.Antoon

Schrijver puk
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 april 2006 17:13 
ook van een stukje belgische tak , prachtig en gezellig, weer effe bij tetteren en onderdelen zoeken natuurlijk , thanks aan de organisatie , niets dan lof en tot de volgende
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 april 2006 18:48 | Aangepast door: ouwe_jan 
uit Noord- Holland een klein berichtje [tot volgend jaar in Vechgel ] Theo kan er dan ook een Workmate gehouden worden ,Bestuur bedankt voor de gezellige dag en voor volgend jaar heb ik een wens alle club genoten kom met vrouw en man en kinderen naar deze meeting en onderdelen beurs
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 9 april 2006 19:41 
Ook ik ben geweest met vrienden op
de CX dag. Prachtig initiatief en leuk
kunnen scoren. Het leek me niet druk en
dat vond ik jammer voor de organisatie.
Petje af voor de locatie en de gratis
koffie. Hier voor herhaling vatbaar.
Zelfs het weer was goed geregeld!
Hartelijk dank
Sidonia.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 april 2006 19:44 | Aangepast door: Erik1 
Hoi Allemaal,

Ik heb niets meer toe te voegen aan de bovenstaande reacties. Zelfs het weer heeft de organisatie goed geregeld! Al met al Perfect!
Ik kan weer wat verder sleutelen!

Groet Erik. (die niet kan wachten tot de volgende bijeenkomst!)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver startweer
Gast 
#7 | Geplaatst: 9 april 2006 20:17 
Wat helpt als je moe en gestrest bent? Een fikse rit op de motor (280 km) met daarin een ontmoeting met de CX vrienden. Ben nog steeds moe, maar nu aangenaam.

Gea (blij)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 april 2006 20:27 
Theo, bedankt voor de goede verzorging. Hopelijk volgend jaar weer in Veghel.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver josodl
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 9 april 2006 21:28 
Schitterend weer en nog leuke spullen gescoord ook. Voor mij was dit een dag met een gouden randje.
Iedereen van de organisatie bedankt!

Jos

Schrijver terry

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 9 april 2006 21:46 
Leuk weerzien van de vrienden telkens.
Goeie lokatie, veel ruimte en heel veel spullen dit jaar.

Dank aaan de organisatie.

Groeten

Terry

die de rest van zijn spullen alweer opgeborgen heeft.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 9 april 2006 21:48 
ik hoop dat het volgend jaar weer zo dicht in de buurt kan, dan hoop ik ook dat ik langs kan komen.
hoop dat iedereen gervonden heeft wat hij/zij zocht
groetjes cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 9 april 2006 22:47 
Ook namens Lex en ikzelf: Theo en overige medewerkers, hartelijk bedankt! Het was inderdaad met een gouden randje, wat een mooie locatie.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 9 april 2006 22:47 
Het was weer een gezellige dag geweest.Bij deze iedereen bedank en niet te vergeten de dames die voor het natje en droogje hebben gezorgt.

Groeten,
Eric

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 9 april 2006 22:56 
Niets dan lof over deze dag, de organisatie, de accomodatie en de prima verzorging. Weer vele bekenden gezien en leuk bijgekletst. Veel E-rijders kunnen helpen met onderdelen en er volgen nog meer "transacties". Zeker tot volgend jaar.
Groeten,
Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver coenox

Voorzitter 
#15 | Geplaatst: 10 april 2006 09:34 
Dames en Heren,

Ik heb een geweldige leuke dag gehad gisteren. In de eerste plaats met heel veel dank aan Theo en Dianne voor deze geweldige lokatie en de broodjes/stroopwafels. Een met dank aan de directie en raad van commissarissen van Abemec voor het ter beschikking stellen van deze lokatie. En verder de overige bestuursleden Frans, Floris en Rembrandt (Jan was er niet, die is bezig aan zijn wandeltocht). Mijn eigen Lieke voor haar werkzaamheden als 'barvrouw'. Winny en Hugo voor het helpen opruimen. Alle standhouders voor de moeite die ze genomen hebben om al die prachtige CX spullen naar Veghel te brengen. Alle kinderen die koffie en stroopwafels hebben rondgebracht. En natuurlijk alle overige bezoekers die voor de nodige gezelligheid zorgden.

Coen
(die weet dat het gevaarlijk is om namen te noemen omdat je dan een groot risico loopt om iemand te vergeten)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 de beurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven