Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Wie zocht er op de beurs een Polaris ?

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 april 2006 22:06 
Met dank aan het bestuur voor de prima organisatie en de gezelligheid :

ik sprak nog iemand die een polaris kuip zocht, welnu, er staat er al een tijdje een op het net die steeds goedkoper schijnt te worden, zie hier op marktplaats.

gr.

Frans (2)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 april 2006 22:59 
Ja, klopt, ik heb deze CX-rijder ook gesproken en hem geadviseerd om even te kijken op Marktplaats.nl Zal nu wel goed komen.

Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 april 2006 09:31 | Aangepast door: Hans 
Ziet er zo te zien goed uit maar toch best aan de prijs die kuip want de ruit is gebroken. Er is ook verder het een en ander aan 'verbeterd' (zie bijv de dichtgeplamuurde gaten voor spiegels etc.)
Staat al geruime tijd te koop en is inderdaad qua vraagprijs steeds goedkoper geworden.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver JosvanR
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 april 2006 11:18 
leuke zaak Doornekamp Motorsport. Tijdje geleden adverteerden ze met "nieuwe dempers" voor een CX. Redelijk aan de prijs maar ik had ze nodig. Toen ik in de buurt was even langs gereden. Ik werd na enig gesmiespel achter de balie naar het magazijn geleid. Daar werden mij twee dempers van duidelijk beide een ander merk in mijn handen geduwd. Een van de dempers was duidelijk gebruikt en er was een bus in de aansluiting geramd. Op mijn opmerking dat mij was gezegd dat om nieuwe dempers ging werd mij toegeblaft dat ze "zo goed als nieuw" waren. Even zo goed mochten ze toch nog 150 euro opleveren. Ik heb een suggestie gedaan waarop hij zijn uitlaten kon aansluiten en ben weggegaan. Later bij Roukama een setje zeer keurige, harde ongeroeste gebruikte dempers gekocht voor 70 eurotjes. Moraal van dit lange verhaal: kijk nog effe verder, ze worden geregeld aangeboden voor veel minder geld.

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 april 2006 12:06 | Aangepast door: startweer 
Ik heb hele andere ervaringen met Doornekamp. Toen het 'de ridders' in Amersfoort niet lukte om de achterband van 'het lel' om een andere velg te leggen, deden zij dat vlot en voordelig. Ze konden me de juiste remblokjes leveren (in tegenstelling tot mijn gewezen motorboer in de buurt) en hielpen me aan een stel nieuwe uitlaten voor 170 euro. Er werd niet geblaft en ze wisten (weer in tegenstelling tot mijn gewezen motorboer) waar ze het over hadden.

Gea (die weet dat het mee of tegen kan zitten bij een zaak)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 april 2006 12:16 
Deze gasten hebben bij een kennis van mij eens de remblokken verkeerdom gemonteerd!!! ijzer kant op de remschijf!!!

Je begrijpt mijn afgruwen!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver jost

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 10 april 2006 12:56 
De polariskuipen hebben orgineel ook geen spiegels op de kuip. De orginele spiegels blijven gewoon zitten.

gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Hans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 10 april 2006 15:26 
Joost,

dat klopt, dus die kuip is meer dan eens verbouwd.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wie zocht er op de beurs een Polaris ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven