Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Tijdens de chat PC down!

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 april 2006 08:35 
Beste Allemaal en vooral BrinkCX en Beussie,

Tijdens het zoeken naar een kabel bediende remcilinder gisteren avond en de CX chat ging om kwart over elf mijn PC down! zonder dat ik zei dat dat moest! Hij schijnt dat wel vaker te doen hoorde ik vanochtend van mijn dochters. een keer opnieuw installeren ...
Is jullie zoekactie nog op een ander idee uitgekomen? Dat hoor ik natuurlijk graag!

Groet Erik. (die mischien toch maar eens een nieuwe PC moest aanschaffen)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 april 2006 08:49 
Hoi Erik,
misschien de geest van de boze CX die
vindt dat je teveel aandacht aan de
PC besteed ipv aan de motor????
Er is namelijk geen CX met kabelbediende
remcilinder, dit riekt naar verraad.
You never know where de wind blows, the
wind blows from several directons!
Sidonia

Schrijver puk
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 april 2006 10:54 
Als je pc down gaat zonder dat baasje dat wil , is er niets aan je windows versie hoor, ik heb eerder het vermoeden dat je wat geplaagd zit met een vervelend virus , download eens een goede scanner AGV bvb, kun je zo gratis afhalen en heb reeds menig pc ke gered van totaal wissen en opnieuw te beginnen, het kan nooit kwaad om het te proberen , en verliezen doe je zeker niet, effe op goolge AGV intikken en de rest volgen
groetjes en succes
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 11 april 2006 11:37 
AVG is inderdaad een goede gratis virusscanner die regelmatig updates van virusdefinities ophaalt. Kun je hier halen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 april 2006 00:25 
Hallo Erik,

was maandag nog even bezig met andere dingen, kan geen plaatje vinden, maar uit een "Cycle" test van de R90S : Another feature you could miss is the master-cylinder location, which is under the fuel tank. BMW builds bikes with short handlebars, and they like everything tidy, so instead of attaching a lumpy mechanism at the brake lever pivot they tucked the master-cylinder out of sight, connected it to the lever with a cable-"

Dus als je een CX wilt met rempotje op afstand moet je eens bij de BMW jongens gaan buurten.

succes,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 april 2006 12:50 
Beste Allemaal,

Sidonia, Mijn CX staat ongeveer 1 km van mijn PC af. Ik denk niet dat ie in de gaten heeft dat ik zit te PCen hoor. En als ik een kabelbedienderemcilinder wil is er geen CX die mij tegenhoud!!

Puk en Coen, Ik heb een Norman virus scanner, die zou al dat soort rotzooi eraf moeten houden! Ik zal um eens een extra rondje laten scannen!

Frans, Die duitsers begrepen het goed, zo'n lomp olie vat hoort niet op een stuur! Ik ga binnenkort eens bij Jan Gol buurten, DE man op BMW gebied in 't Veen.

Allen gegroet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Tijdens de chat PC down!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven