Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

uitlaatbochten CX500GL

 
Schrijver henkvdbosch
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 april 2006 11:37 
Helaas is het er door een dubbele afspraak niet van gekomen om naar de onderdelenbeurs te komen. Ik rijd nu zo'n 3 jaar op mijn CX en ik zie de uitlaatbochten steeds slechter worden. Op de beurs had ik wat ervaringen willen horen van andere rijders en misschien lagen er wel een paar. Omdat ze niet meer zo makkelijk te krijgen zijn had ik het idee om ze van rvs te laten maken. Heeft er iemand ervaring met deze mogelijkheid?

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 april 2006 16:55 
Ook ik heb met dat idee rondgelopen. Uiteindelijk bleek dat toch vrij kostbaar. Ik heb een paar nieuwe bochten, op eBay, in Schotland gekocht. Aanbod is redelijk groot op het internet.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 april 2006 21:28 
De Engelse CX club heeft ooit een partij rvs bochten laten maken. Er zijn vage plannen voor een nieuwe order. Als ik nieuws heb, dan laat ik het via dit prikbord weten.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 april 2006 12:08 
Wij hebben inderdaad een rvs systeem ontwikkeld dat bestaat uit een paar bochten en de collectorbox. Dit is echter wel een dure toestand om te fabriceren en wij hebben tot nu toe eenmalig een batchvan 10 sets laten maken. Er is sprake geweest voor de produktie van een nieuwe batch. Ik ga dit nog even bespreken op de Devon rally over twee weken om te zien hoe dat er eigenlijk voor staat.

David Silver verkoopt een set imitatie bochten voor 39 pond. De kwaliteit is toch wel indrukwekkend. Goed dik pijpwerk en hoewel het enkelwandig is zijn ze bij tot nu toe nog niet verkleurt. De kwaliteit van het crhoom is wat minder maar dat is te verwachten voor deze prijs.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver henkvdbosch
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 april 2006 13:38 
Zo lang houden die bochten het nog wel uit. Enig idee om wat voor prijsklasse het ongeveer gaat?
Die 39 pond van David Silver is trouwens ook wel interessant. Heeft hij een site?

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 april 2006 15:42 
Googelen bracht mij bij dit adres:

www.davidsilverspares.co.uk

Groet,
Edward

Schrijver henkvdbosch
Gast 
#7 | Geplaatst: 19 april 2006 10:32 
Dank voor het adres. Voorlopig wacht ik nog de uitkomsten van de bespreking op de Devon Rally af.
Henk

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 uitlaatbochten CX500GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven