Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vandaag was ik aan de beurt

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 16 april 2006 11:35 
Nou Floris, dat is geen fijn begin van de paasdagen! Ik hoop dat je snel weer over de schrik heen zal zijn! En dat je je 650E nog weer netjes op de weg kan krijgen.

Groet Erik (die z'n toerentellerkabel nog steeds moet installeren!)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Floris
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 17 april 2006 18:45 
Wat een reacties, bedankt allemaal. Het is nu 3 dagen geleden en afgezien van wat spierpijn voel ik me OK. De dag na het ongeluk ben ik met Edward en Coen een 'therapeutisch' stukje gaan rijden met de Drommedaris en dat ging prima. Deze week wordt de schade getaxeerd, ik hou jullie op de hoogte.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Ray
Gast 
#18 | Geplaatst: 17 april 2006 21:27 
Hey Floris,
Staan we zondag nog gezellig te kletsen over het moeilijk starten der 650E, en dan krijg je dit....
Ook ik vindt het klote voor je, maar ben blij dat je er niets aan over houdt. En ja, zonde van je 650E, dat was wel een hele mooie...Ik hoop dat de schade goed wordt getaxeerd, en dat het geen total-lossje wordt. We duimen voor je!
Groeten
Ray (die je ook nog bedankt voor de spulletjes van vorige week....geld komt er aan trouwens!)

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vandaag was ik aan de beurt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven