Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

yips na 5 jaar terug cx

 
Schrijver Ramses
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 april 2006 19:34 | Aangepast door: Ramses 
Eindelijk ne 5 jaar zonder motor heb ik me terug een cx custom 1981 met 124000 km op de teller aangeschaft. Het beestje staat echter niet in voledige originele staat (stuur, achterlicht, achterspatbord) en was in een vreselijk fluokleur herspoten. Dit laatste is verholpen door diepdonkerblauw spuitwerk. Technisch gezien : achterbrug is aan herstelling toe (typisch roest tussen de verbinding van de linkerkant en het cardanhuis), dus laswerk zal nodig zijn, het kader zelf is roestvrij en ok, motorblok komt uit Honda-revisie en draait soepel. Voor de rest had ik er nog wat kleine estetische en technische details aan af te werken. Ik heb reeds veel hulp gehad aan deze site bij het in orde zetten van m'n motor, waarvoor mijn dank.

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 april 2006 07:44 
Beste Ramses, gefeliciteerd met je aanwinst. Meld je met een fotootje aan voor de Showroom, dan kunnen we meegenieten. Gea gaat je hieronder vast wel uitleggen hoe dat werkt.
Groet,
Edward

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 april 2006 10:03 
Haha! Als je klikt op 'showroom', net onder het logo van de club, wijst het zich vanzelf. Maar ik zal niet flauw doen op maandagmorgen. Mail even een foto naar Frans (onze webmaster) dan zet hij 'm binnen de kortste keren in de showroom, en kunnen we zien waar jij zo druk mee bent geweest. We horen graag meer van je!

Gea (die graag mensen een plezier doet)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 24 april 2006 10:53 
Wat ik zelf een leuke toevoeging zou vinden: mail een foto van je motor waar je zelf ook bij op staat.

Coen (die nieuwsgierig is naar de mens achter/op de motor)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ramses
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 april 2006 23:07 
effe geduld foto komt eraan

Schrijver terry

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 april 2006 23:13 
Ik heb alvast nog twee goeie achterbruggen liggen van een CXc.
Indien interesse debeuleterry@tiscali.be

of bel 052/451736

spaart in het laswerk,kun je er zo onder monteren.

Groeten en veel plezier in de werkzaamheden

Terry

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 yips na 5 jaar terug cx

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven