Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

zeg het maar

 
Schrijver martin
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2006 16:33 
met pijn in mijn hart doe ik mijn cx 500 weg maar heb geen idee wat ik er voor vragen moet hij is helemaal niet meer standaart andere buddy (monozit)open uitlaten (visstaart) andere km teller knal geel bouwjaar 15-01-1979 nieuwe banden , accu, bougies,cab's ultasoon laten reinigen . 1 probleem ik kan hem niet starten via het contactslot alleen maar aan duwen lukt vr gr martin ps foto over de mail

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2006 23:10 
Martin, geef de moed niet op. Jouw CX is zeker weer goed te krijgen. Niet verkopen, want daar hou je een kater aan over. Afz: floris@hondacx500.com
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 mei 2006 08:54 | Aangepast door: gompie 
Waarom je CX verkopen? Je weet toch dat je er weinig voor terugkrijgt (excusez moi)
Zo te lezen heb je er een hoop moeite (en geld) aan gespendeerd.

Ga eens praten met Ouwe Jan in Wieringerwerf, die heeft ook op je vorige bericht gereageerd. Hij praat beter dan hij schrijven kan ;)
(en CX'en kan hij repareren als de beste)
Even de afsluitdijk over en een paar kilometer verder ben je er al...

Succes, Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver martin
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 mei 2006 13:11 
ja dat is zo maar als ik mijn eigen geld er weer voor terug krijg dan ben ik blij ik hoef geen winst te maken

Schrijver jerrimy
Gast 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2006 19:29 | Aangepast door: jerrimy 
Zit je startrelais misschien vast ?
dat is wel optelossen hoor, vaak even gangbaar maken en wat wd40 erin !!! aanduwen schijnt een nekslag voor je distributie te wezen.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 zeg het maar

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven