Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Floris is er al nieuws over je 650?

 
Schrijver erikcx
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 mei 2006 19:49 
Floris en andere CX-ers

Hoi ik zat het forum een beetje door te lezen en kwam daar Floris z'n treurige ongeluksverhaal tegen (gelukkig met weinig persoonlijke schade!) en nu vraag ik me af hoe het er mee gaat? Al een voorstel van de verzekeringsmolen gehad? Is de CX alweer beter verklaard en rijklaar?
(verder ben ik helemaal niet nieuwgierig!!)

Ik probeer in soortgelijke situaties naast de auto voor mij te gaan staan (minimaal met het voorwiel) zodat de achter op komende auto ruimte heeft om de kreukelzone van de auto voor mij te gebruiken.

Groet Erik

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 mei 2006 21:40 
De schade aan de motor is getaxeerd en de schade-expert vond het een mooi exemplaar waar hij wel z'n best voor wilde doen. De tegenpartij heeft aansprakelijkheid erkend (hoe kon het ook anders) en de schade is gedeclareerd. Mijn verzekering verwacht binnen enkele weken uit te keren. En de motor? Die heb ik verkocht. Waarom? Tsja, een geval van 'tussen de oren'. Ik ben in de wintermaanden druk bezig geweest om 'm tiptop in orde te maken en bij de eerste de beste voorjaarsrit kreeg ik het ongeluk. Ik had er geen zin in om weer opnieuw te beginnen met opknappen. Toen het gerucht de ronde deed kreeg ik een telefoontje van Beussie, een mede-lid van de CX Club. Afgelopen vrijdag hebben we het rondgemaakt en de motor weggehaald bij het schadebedrijf (daar mocht ik nog wel even € 125 taxatiekosten afrekenen). Ik heb er vrede mee en ik ben content dat de motor in goede handen is en ongetwijfeld weer mooi op de weg komt.

Belangrijker dan de centen is het lijf. In de week na het ongeluk kreeg ik last van mijn nek. Geen whiplash maar een oude klacht die weer de kop opstak. Ik ben nu onder behandeling bij een manueel therapeut, een vent met hele grote sterke handen die mijn nekwervels weer op de plaats zet waar ze horen te zitten. Volgens hem zal het wel goedkomen, vooralsnog ben ik nog niet geheel pijn-vrij. Gelukkig heb ik een goede rechtsbijstandverzekering, ze hebben een claim bij de tegenpartij ingediend voor de medische kosten die hiermee gemoeid gaan. Over een paar weken hoop ik dat mijn nek weer OK is. Gelukkig is er geen bezwaar dat ik blijf motorrijden, ik heb tenslotte ook nog de Drommedaris die regelmatig uitgelaten moet worden.

Dankjewel voor je belangstelling.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 mei 2006 07:55 
Goeie mail, Erik.

Floris, fijn dat alles materieel inmiddels is geregeld. En dat je 650 binnen de club blijft. Hopelijk ben je snel van je klachten verlost.

Tot snel,
Edward

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 mei 2006 14:08 | Aangepast door: erikcx 
Beterschap Floris! Hopelijk ben je snel van je klachten af!
Ik begrijp wel dat je afstand hebt gedaan van je 650, het zou mij ook niet lekker zitten.

Ik heb je Dromedaris gevonden op de site, MOOIE fiets! Kan ik wel waarderen dat soort projecten! en of die echt onder de rat bikes valt weet ik niet en maakt ook niet uit! Hij is mooi zoals die is!

Veel rijplezier, Groet Erik

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Floris is er al nieuws over je 650?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven