Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

navigatie

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver gompie

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 29 mei 2006 23:26 | Aangepast door: gompie 
Ik heb een Shell wegenkaart van ƒ 3,95
inderdaad niet meer de jongste, maar ik heb toch een hekel aan die dijken over het IJsselmeer.
Het ding werkt geweldig!
Ik kan er niet mee e-mailen, noch mee internetten, maar ik kan er wel boodschappenlijstjes van scheuren.
Voorts is hij prima bruikbaar als vliegenmepper!
Het is de beste en zeker de meest goedkope oplossing!

Sterkte, Dirk (die zelf de voorkeur geeft aan een Garmin)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver edward
Gast 
#17 | Geplaatst: 30 mei 2006 14:25 
Dirk, je bent onverbeterlijk...!!

Schrijver martincarmiggelt@wan adoo.
Gast 
#18 | Geplaatst: 30 mei 2006 23:39 
De Garmin Quest is absoluut waterdicht en schokbestendig{ zelf al een keer laten vallen helaas] heeft een eigen accu dus alleen een steuntje nodig op de motor en geen voedingskabels nodig. Met een volle accu kun je tot 20 uur rijden. Opladen doe je thuis. Routes downloaden doe je heel gemakkelijk. Neem de Quest 1[ van vorig jaar] is sneller en goedkoper dan versie 2 [dit jaar]. In Moto 73 stond laast een heel verhaal over navigatiesystemen.
Ik gebruik hem op mijn ST 1300 ABS. Kijk eventueel ook op de site van Pan European Club. WWW.club-pan.nl

Schrijver martincarmiggelt@wan adoo.
Gast 
#19 | Geplaatst: 30 mei 2006 23:52 
De Quest kun je ook op de fiets gebruiken en je kunt hem ook tijdens het wandelen gebruiken. In een vreemde stad kun je je motorfiets{ of auto} ook weer terugvinden. Als je de motor parkeert geef je met 1 druk op de knop de huidige locatie aan en kun je overal heen wandelen. De quest slaat de afgelopen route op. Met 1 druk op de knop navigeert hij je zo weer terug naar de motor.
Tevens geeft hij informatie over restaurants, benzinepompen en dergelijke weer.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#20 | Geplaatst: 1 juni 2006 10:42 
Maar wat doe je als je drie weken gaat camperen ? Na 20 uur is de accu leeg en ik heb geen stopcontact in mijn tentje.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#21 | Geplaatst: 1 juni 2006 11:01 
Gewoon vrienden maken met een caravanner...

Schrijver startweer
Gast 
#22 | Geplaatst: 3 juni 2006 22:48 
Vandaag ben ik bij WayPoint geweest. Ik ben nu op de hoogte van alle ins en outs van het motornavigeren :P Heb staan kwijlen bij de Garmin StreetPilot 2720. OOOhhhh, wat een mooi ding. En ooohhh, wat veel geld willen ze daar voor hebben. Ik slaap er nog maar een nachtje over.
De tomtom rider hebben ze dozen vol liggen, maar verkopen ze liever niet aan motorrijders. Die raakt nl de kluts kwijt als je een leuke rondrit wilt maken. 'Eindbestemming bereikt!' roept die lolbroek nog vóór je start...
Jullie hebben gelijk: hele aardig mensen, die ruim de tijd nemen (met een volle winkel!) om je precies dát te vertellen wat je weten wilt. En dat was best veel, in mijn geval...
Iedereen bedankt voor het meedenken, jullie horen hier vast nog wel meer van.

Groetjes,
Gea (die vannacht navigerend dromenland zal doorkruisen)

Schrijver martincarmiggelt@wan adoo.
Gast 
#23 | Geplaatst: 5 juni 2006 00:16 
En bedankt, als je meer wilt weten kun je ook bij mij terecht.

Schrijver startweer
Gast 
#24 | Geplaatst: 12 juni 2006 14:05 
Het is gelukt! Ik weet wat ik wil (qua navigatie). Ik heb dus de PerfectPilot gekocht en geheel zelf op de motor aangesloten. In de auto heb ik er al mee gereden. Echt gaaf! Vanmorgen dus op de motor, inclusief speakers in mijn helm gemaakt.
Ben blij met mijn speelgoedje en supertrots dat ik 'm zelf op 'Harry' gemonteerd heb.

Groetjes,
Gea (die met nóg meer plezier langs 's Heeren wegen gaat pruttelen)

Schrijver MAST

Moderator 
#25 | Geplaatst: 12 juni 2006 14:20 
En nu maar genieten van je Garmin Pilot, het mooie weer, nooit meer verdwalen, en een pluim op je hoed omdat het je helemaal zelf geregeld hebt!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#26 | Geplaatst: 12 juni 2006 14:29 
Gea, veel plezier met je nieuwe speeltje.

Edward (die zo'n koptelefoon ook handig vindt als Babbel achterop zit)

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 navigatie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven