Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Weer zo'n ding erbij!

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 mei 2006 22:08 
Tsja, Vlak voordat ik op vakantie ging dacht ik in een zeer impulsief en beneveld moment om een bod te doen op een Silverwing op Ebay. Maximum bod van 100 pond met de gedachte van dat win ik toch nooit gezien de belachelijke hoge prijzen die voor dit soort dingen hier op Ebay betaald wordt. Het verbaasde mij dan ook dat ik bij terugkomst van vakantie de veiling gewonnen heb voor het luttele bedrag van 75 pond! Ga het dit weekend ophalen want het is bij mij in de buurt. Ik heb het niet gezien en zal waarschijnlijk alleen maar goed zijn voor onderdelen maar het schijnt compleet te zijn dus mischien heb ik een koopje.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 mei 2006 22:15 
Haha! Bier en E-bay gaan dus niet samen?
Gefeliciteerd Wouter, en veel succes met je ding erbij. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Gea

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 mei 2006 22:17 | Aangepast door: gompie 
Ach ja, inderdaad.
Die Honda's ***ken tegen de klippen op, voor je het weet staat je hele achtertuin vol.
Nu maar hopen dat er geen houten zuigers inzitten (of zaagsel door de olie om het kloppen te dempen...)
Sterkte met je nieuwe aanwinst.
Dirk (die morgen zijn 'nieuwe' aanwinst gaat ophalen)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2006 23:08 
Ik heb ook een nieuwe aanwinst (blauwe 78-er, ex Pluis, compleet met vastloper). Blok is inmiddels helemaal uit elkaar geweest & gereviseerd, loopt weer als een zonnetje. Binnenkort te koop voor de liefhebber.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ffroidbise
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 mei 2006 23:16 
Waarom kom ik dit niet tegen?

ffroid (die geen geluk heeft in die dingen)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 mei 2006 08:17 | Aangepast door: Hans 
Wouter,

erg herkenbaar hoor !
Na de eerste komt de tweede, de derde, de vierde, .... ja en begin dit jaar de 14e!
Maar goed, de fysieke stallingsmogelijkheden zijn ten einde, want anders had ik de gratis CX uit Drachten echt wel gehaald.
En ik heb een heel begripvolle vrouw, ook al omdat ik naast al die CX'en ook nog 22 andere klassieke motoren in de garage heb staan.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 31 mei 2006 08:26 
Wouter, gefeliciteerd met dit koopje. Als je 'm rijdend krijgt moet je voortaan kiezen...op welke ga ik vandaag? Ik heb hetzelfde (luxe) probleem, daarom hou ik het bij twee.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 31 mei 2006 17:07 
Van harte gefeliciteerd, Wouter!
Ook ik heb op die manier diverse items op eBay gewonnen, maar (tot nu toe) nog geen complete motor! In voorkomend geval slaap ik waarschijnlijk ook een tijdje op de bank... Het is vaak ook erg verlei(ij)delijk om een bod uit te brengen.
Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Weer zo'n ding erbij!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven