Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Navigatie 2

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2006 14:04 
Ik heb diverse goedkopere alternatieven voor Garmin bekeken deze zijn allemaal prima voor de auto en voor mensen op de motor die gewoon van punt A naar punt B willen, en daarbij geen voorkeuren hebben voor de route.
Kan iemand mij vertellen of er goedkopere systemen zijn dan Garmin waarmee het tevens mogelijk is thuis op de PC een leuke route te plannen en deze te downloaden op het navigatie-systeem? Ik bedoel dus dat je echt aan kunt geven welke wegen gereden moeten worden.
Is er een goedkoper systeem dan Garmin dat een willekeurig gereden route opslaat om deze later op de pc te kunnen zetten.
Is er een goedkoper systeem dan Garmin waarop ik de routes die op internet staan kan downloaden en vervolgens rijden?
Is het mogelijk zonder onhandig gezoek met "kaarten" in de grens streek te rijden, b.v. een route die telkens de grens over gaat?

Het is vaak erg moeilijk om antwoord op deze vragen te krijgen, vandaar mijn vragen hier op het forum.

Groeten,
Sjaak.

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2006 15:19 
Ik heet ook Sjaak, maar ben NIET deze Sjaak[b][/b]

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 juni 2006 11:31 
Is er dan niemand op dit forum die iets meer weet over navigatie-systemen?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 juni 2006 11:42 
Kennelijk is dat het geval. Waarom ga je niet naar een speciaal gps-forum?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 juni 2006 15:21 
Beste Sjaak,

Er is onder het topic "Navigatie" deze en vorige week wel wat info door forumbezoekers gepost. Die heb je vast al gelezen, anders had je jouw topic niet "Navigatie 2" genoemd.

Daar worden trouwens wel goedkopere systemen genoemd, maar ik weet niet wat die allemaal in huis hebben.

CX-ers zijn kennelijk nog niet zo into het GPS-en op de motor. Ik heb zelf ook wat koudwatervrees, terwijl ik er in de auto (TomTom) al helemaal vertrouwd mee ben.

Misschien heeft HenkHenk, onze TomTommer van het eerste uur, nog iets te melden?

Succes,
Edward (die hoopt dat Henk Tonkens on line is)

Schrijver startweer
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 juni 2006 15:27 
Misschien is Henk (inclusief tomtom) op vakantie?

Gea (die Henk al eerder in deze discussie had verwacht)

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 juni 2006 16:17 
Op de site www.jouwnav.nl kan je terecht met vragen over de navigatie.

Eric

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 4 juni 2006 23:57 
Hallo allemaal, daar ie die weer !!!

Ik was inderdaad op vakantie met Tom-Tom, die me dit keer helemaal begeleid heeft, zonder mankeren. Wat me wel is opgevallen is, dat TT opeens zegt : hier afslaan en er helemaal geen afslag is. Dit had ik bijvoorbeeld in de stad Luxemburg-ja ik was opweg naar Alain- en ik denk, dat die een benedenliggende weg zag, waardoor ik dan sneller op de geplande weg zou geraken. Die onderliggende weg heeft natuurlijk dezelfde coördinaten, als waarop je er boven rijdt. (mijn idee hierover)
Verder heb ik een hele mooie route gemaakt, door hele kleine plaatsjes met elkaar te verbinden in het reisplan en te kiezen voor: Geen snelwegen. Hiervoor heb je inderdaad de kaart van Dirk nodig, of nog beter een kaart van de VVV, van de omgeving van jouw vakantieadres.
Het kost wat moeite, maar waar ik doorheen gejaagd werd......
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Navigatie 2

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven