Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hij is af

 
Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 juni 2006 08:26 
Hè, hè, vorig jaar ben ik langzaam maar zeker begonnen met het stap voor stap veranderen van m'n Custom. Voor de "looks", maar vooral voor m'n zithouding (ik ben eigenlijk te lang voor m'n Custum). Ik heb nog even getwijfeld of ik 'm zou ratten (door alles zwart te spuiten), maar dat komt nog wel een keer, als de roest de overhand krijgt.

Het is begonnen met het spuiten van de tank en de zijkapjes (zie elders op deze site) en vrijdag geëindigd met het plaatsen van een cat-eyes-achterlicht. In de tussentijd heb ik highwaysteps (met dank aan Coen), een laag zadel (zelfbouw) en een heerlijk breed stuur (gekocht van Floris) geplaatst, de knipperbeugel eraf gehaald en het achterspatbord flink ingekort. Die cat-eyes zitten samen met m'n nummerplaat aan de zijkant, waar ik met een handige buurman een steun voor heb gemaakt.

Nu hou ik het voorlopig voor gezien, ik ben dik en dik tevreden. Dit weekend in Belgie een slordige 700 km gereden en dat beviel goed, alles bleef zitten en ik heb nergens geen last van gehad (terwijl ik voorheen na 50 km overal kramp kreeg).

Foto's komen nog (incl. verslag van het zelf bouwen van een zadel). Ik ben nog niet digitaal, dus dat duurt nog even. Als je niet kan wachten, op foto's van het afgelopen CX-weekend bij Alain zal ie ook wel te zien zijn.

Greetz en tot in Vechta!
Edward (die hoopt dat Oom Agent het ook allemaal in orde vindt)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 6 juni 2006 11:01 | Aangepast door: coenox 
Hé, 'Poser', niet liegen hoor. 'Alles bleef zitten'? Volgens mij moest je gereedschap lenen om een moertje van het achterlicht vast te zetten (-:

Maar verder: vet cool lauw gaaf dat ding. In vechta zullen ze de TÜV wederom vervloeken bij de aanblik van jouw motor. Ik ben een beetje jaloers, maar durf nog even niet aan 'Double Trouble' te denken.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 juni 2006 11:16 
Hé "Goser",

Tja en dat lenen is idd meteen een klein nadeel, ik kan niet veel meer meenemen dan een tandenborstel. Afgelopen weekend is het met hangen en wurgen gelukt om een slaaprol op het stuur en een tentje op mijn (zelfbouw) miniscule bagagerekje te binden, maar gereedschap, dat zal in mijn binnenzak moeten. Gelukkig is het geen Harley, dus ik hoef geen completen gereedshapskoffer mee te torsen.

Edward

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 juni 2006 11:24 
Zeg Poser, ik heb afgelopen weekend ruim 500 kilometer pal achter je gereden en het verbaast me dat je je zo lekker voelt met die voorovergevouwen zithouding. 't Zal wel iets met de Harley-manie te maken hebben, zo vermoed ik. En wat gereedschap betreft kan ik je dan weer aanvullen, want ik heb e.e.a. wel in de koffer zitten. Tot Vechta!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 juni 2006 11:35 
Dag Bloser, ik zit prinsheerlijk. Vooral lekker dat ik af en toe m'n benen kan strekken. Fijn dat je achter me rijdt, ook vanwege "the smell of burning leather" .

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 6 juni 2006 12:18 | Aangepast door: coenox 
He, Voser. Moet dat nou allemaal op het prikbord. Verhalen over vooroverzithoudingen en lekker ruikend leer. Viespeuk. Nu word ik een Bloser.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 juni 2006 12:23 
Je hebt gelijk, veel "Closer" moet het niet worden.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 juni 2006 12:39 
We gaan um een keer zien Edward! Altijd leuk om het geknutsel van een ander te bekijken! (dat van mijzelf ook trouwens!)

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver startweer
Gast 
#9 | Geplaatst: 6 juni 2006 14:56 
Ahem, heren!
Moet ik me er mee gaan bemoeien, of houden de heren het zelf netjes? Denk erom, we hebben een naam hoog te houden! Anders krijg ik commentaar van de voorzitter..... eh.....

Gea (die stinkend benieuwd is naar het resultaat van het huisvlijt van Edward en alwéér een pracht evenement heeft gemist)

Schrijver puk
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 juni 2006 16:17 
Edward, moet ik de pot vaseline meebrengen naar Vechta ( lol), of laat je dat amerikaans spul lekker op stal, en is het zadel van je low flyer cx in leder ( vaseline behoeftig ) hihi, of simileder??
greets , puk heeft nog steeds binnenpretjes
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver edward
Gast 
#11 | Geplaatst: 6 juni 2006 16:33 
Bewaar die binnenpretjes maar voor Vechta Puk, we moeten nu vooral naar Gea luisteren en het verders netjes houden.

M'n zadel is van echt leder, dus je hoeft jouw potje vaseline wat mij betreft niet uit te pakken...gewoon in je zadeltas laten zitten tot Vechta, Puk.

Gister heb ik die boer nog ontmoet, jeweetwel, die boer met die mooie dochter. Hij kon zich niet veel meer herinneren en ik had dit keer geen zin zijn geheugen op te frissen.

Voor de Vechtagangers die hier niets meer van begrijpen...ga met Jan van Wilma aan een kampvuur zitten en schuif hem een sinaasappelkistje toe. Entertainment gegarandeerd, van nietsvermoedende huisartsen tot hulpvaardige boeren.

Edward (die nu ook binnenpretjes heeft)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hij is af

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven