Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

silverwingclub

 
Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 juni 2006 11:15 
De silverwing club heeft een vernieuwe internet site. De site draaid al wel maar is nog niet helemaal af. Het e mail adres werk nog niet naar behoren maar hieraan word nog gewerkt. Ook zijn somige pagina's nog niet helmaal klaar. Spoedig zal de site naar behoren werken en zijn we van het oude slepende probleem verlost. Tevens ben ik blij dat de site niet een copy van de cx site is geworden.
Mochten er nog vragen zijn neem dan even contact met mij op en ga ik kijken of we er iets me kunnen. (marcobecker@zonnet.nl)
Hopelijk zal de site samen met de CX site een goede aanvulling zijn of ons club gevoel. Met vriendelijke groet
Kijk maar eens rond op de site silverwingclub.nl en stuur je op of aanmerkingen naar me toe. Met vriendelijke groet,
marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 juni 2006 12:24 
Ik had 'm al gevonden! Is een hele verbetering. Ik weet hoeveel werk het is om een site te bouwen (en nog veel meer werk om 'up to date' te blijven) dus: 3x Hoera!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 juni 2006 12:34 
Gefeliciteerd Silverwing Club!

Jullie site ziet er nu een stuk aantrekkelijker uit! Ook ik weet hoeveel werk daar in gaat zitten! Ik kan niet wachten tot ook daar het forum open gaat! Geweldig!

Succes met de site!
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 juni 2006 19:49 
gefeliciteerd met je mooie site,ik zal er regelmatig op rond snuffelen.
ben nog geen lid! maar???wie weet.
Groet Antoon.
Ps rij zelf silverwing interstate gl650

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 juni 2006 19:58 
Dat ziet er mooi uit!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 silverwingclub

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven