Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Op weg geholpen

 
Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2006 22:36 
Op weg naar mijn huis door de polder zag ik een grote HD staan, formaat slagschip: windscherm, koffers, bagage in de berm, man en vrouw naast de motorfiets, te zien was dat er iets aan de hand was. Belangstellend stop ik met mijn CX en vraag wat er loos is. Het blijken engelsen te zijn, op weg naar de ferry van IJmuiden. Maar zij waren in aanrijding gekomen met een ander voertuig. Nu deed de voorrem het niet meer, en kwam er wat geluid vanuit het vooronder.. De routeplanner wilde hen de snelweg op sturen, maar dat dorsten ze niet meer vanwege het missen van de voorrem. Nog maar een klein uur te gaan en de veerboot naar Engeland zou afvaren ... Het geluid was snel verholpen: het spatbord bleek verbogen. Vervolgens ben ik ze voor gegaan, mijdend de 'highway', binnendoor en over de sluizen. De boot naar Engeland hebben ze gehaald. Mooi toch!
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 juni 2006 22:42 
dat noem ik een good boy en nog vele motor jaren toegewenst door
Old-John
uit wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2006 23:40 
Wieringerwerf, just near England!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Op weg geholpen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven