Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

adres voor msn

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 juni 2006 21:12 
De vrouw van de voorzitter Lieke. Kwam op het idee om een eigen naam aan te maken bij msn om zo wat vaker te kunnen chatten buiten de maandag om.
Bij deze mijn msn adres en tevens het voorbeeld: cosmar_cx500@hotmail.com .
aan melden gaat dan via messenger en je ziet wie er online is en of die gene tijd heeft om te kletsen.
Tot msn cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2006 22:25 
Dat klopt helemaal. Ik had dit idee, en het is door een aantal clubleden positief ontvangen. Top Cosmar dat je het voorbeeld even aangeeft. Ons nieuwe msn-adressen zijn als volgt:

Coenox_cx500@hotmail.com
Lieke_cx500@hotmail.com

Tot MSN's
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver puk
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 juni 2006 00:42 | Aangepast door: puk 
waar blijven jullie??
puk-cx500@hotmail.com
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 19 juni 2006 11:00 
Mijn MSN is: maas78@hotmail.com. Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 19 juni 2006 11:46 
wij hebben er nu ook 1, maar konden niet kiezen dus is het roy_cx500@hotmail.com geworden
groetjes grietje en werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 juni 2006 13:16 
arno_luierweert@msn.com

Deze is van mij dus

Groeten Arno Luierweert

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 juni 2006 14:37 
Hier is ie dan.
maboes_cx500@hotmail.com

Houdoe.

Mijn meisje en ik

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 juni 2006 00:21 
Leuk idee. Hier is de mijne:

wouter.barten@virgin.net

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver puk
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 20 juni 2006 11:23 
ik denk dat het de bedoeling was van lieke om een ......._cx500@hotmail adres aan te maken , zodat ieder er zijn cx500 in het adres heeft niet?
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#10 | Geplaatst: 21 juni 2006 12:57 | Aangepast door: Arno Luierweert 
Misschien is Skype ook een oplossing om met elkaar in verbinding te komen en het kost niks, je hebt alleen een mircofoon en luidsprekers nodig en het programma

dit is alvast mijn naam
bolletjecxe500

Groeten Arno

Schrijver mex
Gast 
#11 | Geplaatst: 21 juni 2006 14:25 
Hallo,

waarom gebruiken we het e-mailadres niet van de cx club...
Kun je je voor / nick naam gebruiken en een ieder heeft ......@hondacx500.com als adres is mijninziens overzichtelijker....

Schrijver Piet Ellens
Gast 
#12 | Geplaatst: 22 juni 2006 13:43 
Hallo
Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben heb ik alle bovenstaande mensen toegevoegd in mjn msnlijstje

groetjes ui edum

Schrijver Engeltje

Moderator 
#13 | Geplaatst: 22 juni 2006 16:55 | Aangepast door: Engeltje 
Hoi,
Ik had het idee om ....._cx500@hotmail.com te nemen zodat er geen vergissing zou komt tussen ons eigen @hondacx500.com en het MSN-gebeuren. We hadden inderdaad ...@hondacx500.com kunnen nemen, maar er zijn ook leden die die niet gebruiken.
Skype lijkt mij ook wel leuk, alleen je moet wel in staat zijn om te kunnen kletsen. Ik ken skype al een aantal jaren, maar kon het nog niet gebruiken omdat je mede-skypers moet hebben om ermee te kunnen werken. Misschien wel een idee voor later....

Lieke (die het wel leuk vindt, dat er meerdere leden in zijn voor dit idee)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 adres voor msn

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven