Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Nieuw lid uit België

 
Schrijver Lincky
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2006 13:09 
Jup, via deze weg wilde ik mij voorstellen op dit forum.
Ik ben 31 jaar en nu pas (sedert zaterdag 24.06.06) trotse eigenaar van een CX 500 Sport van '82.
Foto's volgen later.
Groetjes, je hoort nog van mij als ik met de retauratie begin.
Zal niet zo lang duren, want hij is in zeer goede staat.
CX 500 Euro '82

Schrijver jorgen
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 juni 2006 14:08 
Welkom bij de club, Lincky.
Laat eens weten waar je ongeveer woont in West-Vlaanderen. Misschien kunnen we dan eens afspreken, of als je iets nodig hebt...
Groeten uit Zwevegem.
Jörgen (jorgen.vanherpe@hondacx500.com)

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 juni 2006 15:08 
@ Jörgen, Jup ik woon in Kuurne, wat is de wereld toch klein é!
Ik woon in de Kerkstraat in Kuurne. Momenteel rij ik nog niet met de moto, omdat die nog wat verf en poetsmiddel kan gebruiken; Je bent steeds welkom, en als de tijd rijp is en de CX ook, dan spreken wij zeker ens af. Groetjes.

Schrijver blondie
Gast 
#4 | Geplaatst: 25 juni 2006 18:26 
Hallo, ook ik ben een west- vlaamse uit Ieper die uitgeweken is naar Limburg en daar de liefde voor de honda oldtimers heb leren kennen, alsook de cx club, en dankzij mijn vriend ook in het bezit ben van een Gl silverwing uit 81!
Groetjes en tot één der treffens!

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 juni 2006 22:17 
Help... we worden overspoeld door de West-Vlamingen.

Natuurlijk in Oost-Vlaanderen ook altijd welkom

Veel succes met de wederopbouw

Terry

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 juni 2006 23:57 
Zolang jullie maar Nederlandsch kunnen spreken (en schrijven...) zal het wel los lopen...
Alsnog alle Belgen (die dit kunnen lezen) een hartelijk welkom bij deze multiculturele aangelegenheid.

U toegewenst door de onvervalste Gompie (die na deze teleurstellende voetbalwedstijd plotsklaps genezen is van de ziekte van Heineken)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver startweer
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 juni 2006 00:02 | Aangepast door: startweer 
Waar een ruige voetbalwedstrijd al goed voor is! Drink je nu uitsluitend nog Belgisch, Dirk?

Schrijver RR-LOVER
Gast 
#8 | Geplaatst: 26 juni 2006 17:38 
Hallo ,ben pol Stoelzaet uit Liedekerke (Brabant ).Mijn huidige moto is een Fireblade maar na het verlof ga ik over tot de aanschaf van een CX ( heb wel al enkele oldtimers in mijn garage staan maar er ontbreekt er nog eentje) .
Als hobby gaat mijn verder intresse uit naar Motoren ,Computers en Karate.
Ben van beroep technieker, dus als er mensen zijn uit de omgeving altijd welkom voor een droogje en een natje of een leuke babbel .
Groetjes
DE Polle

Schrijver Anoniem
Gast 
#9 | Geplaatst: 26 juni 2006 18:21 
Ben ook van Liedekerke doch uitgeweken naar Teralfene, ook technieker en heb volgens de vrouw veel te veel oldtimers om goed te zijn! O wat is de wereld klein geworden! Krijg ik nu een natje?

Schrijver RR-LOVER
Gast 
#10 | Geplaatst: 26 juni 2006 21:27 
Oke ,wanneer kom je af Woensdag ben ik thuis ( wel na 20.00 ) geef me eerst een seintje hé.

Polle
0475/90.27.23

Schrijver RR-LOVER
Gast 
#11 | Geplaatst: 28 juni 2006 08:56 
Hallo Anoniem,ben regelmatig in Teralfene want mijn nicht woont daar ( in de Portugeesstraat ofzo )wanneer kom je eens langs
Polle

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuw lid uit België

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven