Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

wie kan mij helpen?

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 juni 2006 10:55 
hallo alle cx-liefhebbers,
paar maanden geleden was ik met mijn vriendin naar veghel om te kijken, ik kreeg contact met dhr. van Wijlen uit Zuid-Beijerland, ik raakte contact kwijt met hem, hij zei dat hij zou mij van harte welkom heten bij hem thuis koffie drinken en leer mij van alles hoe ik cx zelf kan sleutelen o.a. geriviseerd die rem-blokken, ik wil wel, alleen durf ik niet omdat ik bijna geen kennis/ervaring met repareren.. ik woon in zoetermeer, en het's hoog tijd dat ik moet remmen-dingen vervangen, ik zag remblok nog goed (diepe profiel) terwijl monteur zei dat per se moeten vervangen (die vraag wel veel geld om laten te repareren) dus ik wilde zelf leren repareren.. wie wil met mij helpen?
met vriendelijk groeten van tom vd ham
ik kan wel olie/lucht filters, olie vervangen, poetsen. moer uit en indraaien...hoop snel van jullie te horen.. tomvanderham@hotmail.com

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2006 11:01 
5 minuten, is dat snel genoeg?

Het mailadres van Frits van Wijlen is frits@hondacx500.com
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 30 juni 2006 11:05 
Turbo Floris :-)

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 30 juni 2006 14:52 
Hoi tom

gaat het om je voor rem ? Ik woon ook in zoetermeer en wil je best helpen hoor. Heb onlangs nog mijn eigen voor remmen geresiveerd.

Groeten Maikl

Schrijver Maikel
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 juni 2006 14:58 
bovenstaande bericht was dus van mij, was weer eens vergeten in te loggen :(

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 30 juni 2006 15:11 
hier is mijn 06 nr; 0622875380 alleen sms.. thanx of olijfgaarde 26, ik wil je van te voren dat ik hardhorend ben, rustig articuleren.. en dus moet ik nieuwe rem vloeistof nodig?? of kom ik bij jou?

Schrijver udent

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 juli 2006 10:24 
Deze laatste anoniem is dus ook van Tom vd ham, met zijn CX 500A, of E.Tom heeft van mij nog de nieuwe set remblokkken overgenomen op de onderdelen beurs.

groeten , Theo van Uden.
theo cx ds

Schrijver Anoniem
Gast 
#8 | Geplaatst: 3 juli 2006 22:55 
ja ik ben tom uit zoetermeer, en hallo maikel, kom je ook uit zoetermeer, zullen we een afspraak maken om mijn motor te sleutelen, als ik goed begrijp heb, is dat makkelijk te gereviseerd? ik hoop snel van u te horen en wens u prettig zonnig week...
groeten van Bandog Tom

Schrijver Anoniem
Gast 
#9 | Geplaatst: 4 juli 2006 18:31 
hoi maikel, hoe is het ermee? heb ik misschien iets verkeerd gezegd of heb je het zo druk? ik hoop dat je hier komt en lekker ijsthee of koffie drinken, ik kan mensen wel liplezen, geen probleem... ik hoop dat ik je niet mee geschrokken als ik doof ben...

ik zou erg waardeer als je me wil helpen.. ik leer dan ervan...

hoop snel van je te horen, prettig zonnige dagen..

groeten tom

Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 4 juli 2006 18:57 
Klik op 'Gegevens' van Maikel en je vindt zijn mailadres
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 wie kan mij helpen?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven