Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Terry Bedankt!!!

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 8 juli 2006 23:50 
Hoi Terry,

Om half 12 reden we onze veilige haven binnen. Het was weleven wennen hoor, die kuip. Maar ben er wel oer-trots op. Wat me opviel is dat ik zo op de 130 kon zitten en dat ik me nu zelfs moest inhouden met gasgeven. Ik verheug me ook nu al op de winter. Wat zal ik warm zitten met mijn privé-kacheltje. Zo luxe heb ik tijdens de wintermaanden nog nooit gereden. Onderweg kwamen we nog enkele Ducati-rijders tegen bij een pomp-station. Ik vond mijn Groene Draak gewoon wel 1000x stoerder dan die race-monsters bijelkaar.

Teryy, ik wil je nogmaals bedanken voor het helpen met monteren van mijn Vetter-kuip op de Groene Draak. Ook voor de gastvrijheid van de hele familie De Beule!

Groetjes Lieke
(Die nu echt een 'komplete' motor heeft).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 juli 2006 23:53 
fotootje?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 juli 2006 00:20 
Jaaaa, foto's!

Groet,

Roelof (die nu echt naar bed gaat)
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 juli 2006 08:16 
Lieke dek je hem nou elke avond toe om hem warm te houden
Foto lijkt ons wel leuk
p/s laat Coen er met zijn handen er vanaf blijven je weet maar nooit
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 9 juli 2006 10:01 
Hallo Ouwe-Jan. Ik heb geholpen hoor.. Maar ik zal voorzichtig zijn,

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 juli 2006 12:57 
Wij hebben zeker mmm...geholpen.
Het technische inzicht van Coen is redelijk te noemen, maar cano's en Kajakken, ja daar heeft hij verstand van, kost mij mijn wijn, maar even over waarvoor wij zijn geweest, zit er perfect op, en ziet er goed en netjes uit,
Foto's komen eraan, gaat hopenlijk vandaag nog lukken.

Daarom Terry bedankt, weer een happy.
En zeker voor de gastvrijheid.

Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 10 juli 2006 16:26 | Aangepast door: coenox 
Kijk hier voor de foto
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#8 | Geplaatst: 10 juli 2006 17:30 
Wauw! Dat ziet er flitstend uit! En die stralende snoet erboven maakt het geheel wel áf.

Groetjes,
Gea

Schrijver puk
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 juli 2006 19:26 
ja Lieke, je mag er terecht fier opzitten hoor, ziet er blits uit, terry, je blijft in de runnig hee ;-)
greets puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 11 juli 2006 08:24 
het voorstuk van de radiateur ligt bij mij nog heel in de schuur als je belang stelling daar voor hebt is hij voor jou Windjamer
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver edward
Gast 
#11 | Geplaatst: 11 juli 2006 08:45 
Tja, je weet wat ik vind van gekuipte en ge(top)kofferde Customs...desondanks complimenten voor deze look. En tof dat Terry dit voor jullie gefiksd heeft. Ik had het moeten weten, dan was ik een dagje later uit Normandie vertrokken en ook even bij de Beulen langsgegaan.

Greetz,
Edward (die vanavond live komt bewonderen)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 12 juli 2006 16:03 
Hoewel ik Edwards mening over kuipen (in de zomer) deel, ziet dit er strak uit! Lijkt wel een beetje op een Norton JPS uit de '70 jaren (John Player Special).
Tot ziens!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Anoniem
Gast 
#13 | Geplaatst: 12 juli 2006 18:27 
Top Ouwe Jan,

Coen en ik komen (na onze trip morgen, naar Frankrijk) wel langs. Ik ben reuze benieuwd hoe dat staat. Edward, ik weet, ben eigenwijs, maar mijn motortje ziet er zo uit, zoals ik in mijn gedachten had. Ook stoer! Voordat ik het weet zit ik op de 130 km per uur. Het rijdt wel relaxed hoor. Dat het warmer achter de kuip is, dat heb ik gisteren en vandaag al ervaren, maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden (zei mijn opa altijd)

Lieke (die nu ook met deze motor veel bekijks heeft (bij de mannen))

Schrijver Engeltje

Moderator 
#14 | Geplaatst: 12 juli 2006 18:28 
Had me niet ingelogd, en ik weet dat er mensen zijn die daar een hekel aan hebben, dus bij deze : Sorry

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Terry Bedankt!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven