Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Fijne vakantie

 
Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juli 2006 07:43 
Coen en Lieke,

Een fijne vakantie en een plezierige rit gewenst, maak veel foto's zodat wij ook kunnen genieten.

groeten Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 juli 2006 08:31 
ja ja en ik maar thuis moeten blijven
Veel plezier en tot kijk in Noord-Holland
ouwe-jan die vandaag maar eens de ronde van het ijselmeer gaat doen
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 13 juli 2006 09:22 | Aangepast door: Engeltje 
Dank je Michael en Jan,

We gaan zo rond een uur of 11 rijden en moeten nog de nodige dingen op de motoren plaatsen Laat ik dan nu vast over mijn eerste vakantie-ervaring op de motor beginnen. Ik heb gelukkig de nodige entrees al gehad: Machelen (geen spullen mee op de motor, maar wel zijkoffers vol), Vechta (iets meer spullen mee op de motor, de koffers vol).
Nu dus nog meer mee . En dan niet voor 2 dagen maar voor een week. En weet je wat, het past er nog in ook.
Nodige hebben en houden verdeeld over de twee zijkoffers.
Op mijn motor komen de bedjes, slaapzak en mijn kussentje (ja die Moet mee).
In mijn 'handtas' (mijn topkoffer) zit alles wat bij een vrouw in haar tas moet zitten, onmisbaar zooi dus.
En in de zijkanten van de kuip de zaken waar je snel bij moet kunnen, dus inderdaad het fototoestel!!

Ik weet dat het niet zo belangrijk is, wat ik vertel en zeker voor degene die vaker weggaan op de motor, maar ik vind het nogal top dat het toch weer kan.
Qua kilometers moet het geen probleem zijn: 400 km per dag. Vorig weekend met het monteren van de kuip heb ik toch weer bewezen dat het geen probleem moet zijn. We stoppen elk uur, al is het alleem maar om de benen te strekken. We zullen de hele dag dus bezig zijn.
We overnachten ergens en morgen gaan we verder naar onze 'eindbestemming' Barneville-Carteret. Weer ongeveer 400 km verder.
Een uitstapje die we zeker gaan maken is naar Le Mont St. Michel. Ik verheug me erop en vind het zeer spannend.

Als het goed is kan Coen weer op zijn site bloggen, en zal dus wel wat neerzetten. Dus op "Coen's Toerjournaal" houden we jullie op de hoogte.

Groetjes
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 juli 2006 09:29 
Toen ik vanochtend naar m'n werk reed zag ik jullie moteren al klaarstaan...allebei voorzien van zo'n mooie beautycase.

Prettige vakantie!
Edward

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 juli 2006 21:16 
Ik volg jullie verrichtingen vanuit het "schoene Limburg". Veel plezier toegewenst!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Fijne vakantie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven