Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Water-lekkage

 
Schrijver glisz
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 juli 2006 16:31 | Aangepast door: glisz 
Hallo allemaal,
wie weet er een goede, maar wat nog belangrijker is, een niet dure werkplaats die er op mijn nieuwe aanwinst de CX500c een nieuwe pakking kan opzetten?
Zelf woon ik in Vlaardingen, maar de afstand maakt in principe niet zo veel uit.
Of, wie durft het aan?
Groet, werner

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 22 juli 2006 18:20 
Hallo Werner, wat of waar lekt het aan je motor? Het is niet zo heel moeilijk om te sleutelen aan een CX. Als je het niet aandurft en als de afstand je niet uitmaakt, bij Marco Becker in Biddinghuizen kan je prima terecht en tegen schappelijke prijzen.
Succes, Marcel.
(ps, bij Menkel Motoren, Tel. 0164 - 247164 Poortweg 6 Bergen op Zoom, kan je ook terecht , maar daar weet ik niet wat ze berekenen voor reparaties.)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver glisz
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 juli 2006 06:58 | Aangepast door: glisz 
Hi Marcel,
Bedankt voor je info/tip, ik ga eerst nog even wachten, wie weet misschien is er nog iets dichter bij, zoniet ga ik er even bellen.
De lekkage is aan de achterkant,van het blok, boven het dekseltje. IK weet wel dat er wat garages in Ijsselmonde zijn, maar die zijn erg duur met alles, werd er tegen mij gezegd.
Groetjes, Werner

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 juli 2006 10:01 
is het niet onder het dekseltje want daar zit een afvoer gaatje
Wil je zo goed zijn om dit goed te controlleren
Dan kan ik je de lekkage uitslag geven wat er aan de hand is
groeten Ouwe-Jan die iedereen zo goed mogenlijk wilt helpen met gesloten beurs
P/S wacht op antwoord
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver glisz
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 juli 2006 18:06 
Hallo Ouwe-Jan.
bedankt alvast voor je hulp.
Ja ik zal nog even goed gaan kijken waar het precies lekt. Heb de motor net in de stalling geplaatst, 3 km hier vandaan.
Morgen 24-07 ga ik hem weer ophalen
eerst moet ik naar mijn werk, daarna
kom ik met de feiten.
Groet'jes, werner

Schrijver glisz
Gast 
#6 | Geplaatst: 24 juli 2006 19:52 | Aangepast door: glisz 
Beste Ouwe-jan,
heb nog even gekeken waar de lekkage zich bevindt.
Ben een leek, dus neem het mij niet kwalijk dat ik de dingen zo met naam noem.
Als ik achter aan de linker kant staat
dan is het lek tussen de twee kleppen,(flensen) of is het maar een? daar waar de korte pijp uitkomt, maar dan erachter. (afvoer?)deze pijp loopt van links naar rechts, dus niet de uitlaat.en ietsje verder is er weer een klepje,deksel'tje of flens,waar je van onder nar boven tegenaan zit te kijken. Daar tussenin lekt het.Je kan daar tussenin net niet helemaal naar boven kijken. Ik hoop dat je er iets van begrepen heb ouwe-jan.
Ondertussen ga ik mij wat meer verdiepen en deze materie.
Groet, werner

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 juli 2006 16:58 | Aangepast door: ouwe_jan 
je water pomp keerring is lek
probeer eens de vuldop los te draaien en dan draaien tot de eerste stuit die je dan krijgt en laat de motor dan draaien lekt deze dan niet dan kan je hier gewoon mee rijden tot je een kennis of een iemand van de vereniging jou hiermee kan helpen
groeten ouwe_jan
Techniek>Sleutelen>waterpompseal vernieuwen.kijk daar eens naar
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver glisz
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 juli 2006 21:07 
Bedankt Ouwe_jan,
ik heb nog even gegeken bij "techniek" en inderdaad dat is precies wat ik bedoelde te beschrijven.Ik wacht nog even of een iemand het wil doen, maar anders laat ik het gewoon bij een Honda-dealer repareren. Nou kan ik tenminste telefonisch een prijsopgaaf aanvragen, en zo de prijsverschillen zien. Nogmaals bedankt ouw_jan,Groet, werner

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Water-lekkage

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven