Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

uitlaatbochten CX500GL

 
Schrijver hvdbosch
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 juli 2006 11:00 
In april alweer heb ik een vraag gesteld over uitlaatbochten. Wouter annex Dikke Zeug reageerde daarop dat hij het zou bespreken op de Devon rally. Graag zou ik willen weten of er inmiddels al iets bekend is en dan hopelijk in positieve zin.
Groeten Henk v/d Bosch

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 juli 2006 14:40 
Wouter is 18 t/m 20 aug. te St.Jansklooster. Ik zal het hem vragen, of anders kom zelf even op de koffie!
Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 juli 2006 18:17 
Dat was ik inderdaad. Wij zijn momenteel heel hard bezig met de overgang naar onze nieuwe clubsite en daar wordt op de achtergrond nog erg hard aan gewerkt en kost een aantal mensen veel tijd. Hierdoor kunnen wij op dit moment nog niet aangeven of en wanneer we weer een produtkie zouden kunnen doen. Het grootste probleem is dat het vrij kostbaar is en we gelijk minimaal 10 sets moeten afnemen. Er is echter tot nu toe nog niet genoeg interesse geweest om dit te uknnen waarmaken. Ik zal het nog eens opnemen in ons bestuur en kijken of er in de toekomst nog plannen zijn om een set te laten maken. Ik ben op St. Jansklooster en mijn GL heeft momenteel zo'n roestvrij stalen collector box erop zitten dus als je daar heen gaat spreek mij dan ter plekke even aan en dan kan je meteen even ernaar kijken.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver hvdbosch
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 juli 2006 11:30 
Ik denk niet dat, dat gaat lukken wat ik wel erg jammer vind.
Ik zal m'n bochten dan maar bij David Silver gaan bestellen. Op de site heb ik de bestellijst al gezien, maar ik weet niet precies wat ik daar moet bestellen. Er staan nl. diverse exhaust downpipes op met wel erg veel prijsverschil. De kans dat ik dan weer net de verkeerde bestel zit er wel dik in. Passen die pipes altijd op m'n collecterbox, want die is nog goed. Kan je daar een advies in geven? groeten Henk

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 uitlaatbochten CX500GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven