Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

MOTOR APELDOORN

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 juli 2006 17:28 
Motor Apeldoorn, Steenbokstraat 27, houdt er definitief mee op. Alleen a.s. Zaterdag 5 augustus, TOTALE LEEGVERKOOP !!! Afslag Apeldoorn Noord op de A50. Tweede rotonde links af=3/4 rotonde, eerste weg rechts.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 juli 2006 19:55 
Ja, echt jammer. Het gaat niet goed met de grotere motorzaken (o.a. door Marktplaats en economische situatie).
Ben afgelopen week al wezen shoppen: 2 nieuwe Michelin Commander banden met 30% korting en een jas met 35% korting.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver martincarmiggel t
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 aug. 2006 22:35 
Motor Apeloorn is al per 1-8-2006 gesloten. Ik ben er zaterdag voor het laatst geweest. Ik had daar mijn CX 650 e en mijn st 1300 in onderhoud. Prima zaak. Reden tot sluiting was dat er te weinig motorfietsen werden verkocht. Werkplaats zat bijna altijd vol. Blijkbaar was dit niet voldoende. Kan nu een andere motorzaak gaan zoeken. Iemand nog suggesties

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 aug. 2006 22:27 
Er hangt nu een briefje achter de ruiten dat de zaak "vanwege overname" van 1 t/m 4 aug. gesloten is. Zaterdag 5 augustus is er een laatste leegverkoop. Zie ook http://www.hondamotor.nl/
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 MOTOR APELDOORN

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Jaime Pescador ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven