Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Compliment

 
Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 aug. 2006 17:15 
Ik heb afgelopen zaterdag een mooie tocht met Floris en zijn Dromedaris gereden.

Het is werkelijk onvoorstelbaar dat zijn aan de buitenkant toch enigszins smoezelige blok aan de binnenkant een ware metamorfose heeft ondergaan. Normaal zeggen we: "Hou de blinkende kant boven", maar Floris houdt de blinkende kant bij voorkeur binnen.

Hoe dan ook, Floris' geduld is op de proef gesteld en beloond, de Dromedaris is klaar voor het volgende millenium.

Greetz,
@ward

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 aug. 2006 22:06 
Nóg een reden om naar SJK te komen. Dit wonder willen we allemaal toch graag van dichtbij bekijken?

Floris, geweldig dat je 'm weer netjes voor elkaar hebt gekregen. Compliment van mij erbij. (Dat is twee.)

Gea

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 aug. 2006 23:18 
"This must be you lucky day!" (Dat is drie.)
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 aug. 2006 09:08 
Klavertje Vier van mij
Ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 aug. 2006 10:38 
De liefde zit niet altijd aan de buitenkant, de liefde komt vanuit binnen.

Zo zie je maar weer uiterlijk doet er soms niet toe, als het maar betrouwbaar is, is de liefde ook mooi.

groetjes

Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver puk
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 aug. 2006 16:29 
hopelijk met een lekker laagje roest aan de buiten kant , en een ietsie meer dan vorige keer ,;
greets puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 aug. 2006 16:38 | Aangepast door: Floris 
Dames & heren dank voor jullie adhesie betuigingen. Jullie moeten de groeten hebben van de Dromedaris, ze verheugt zich op het weerzien met haar 2-wielige vriendjes & vriendinnetjes in SJK.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 aug. 2006 14:54 
Hey Dromedaris,

vergeet de driewielige vriendjes niet!!

Tot SJK
Groet Erik
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#9 | Geplaatst: 9 aug. 2006 15:49 
Betekent dit dat je cardan weer in orde is, Erik?

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 9 aug. 2006 19:58 
Hoi Floris,

Blij om te horen dat alles nu goed werkt. Mijn petje af want dat zal geen makkelijke klus geweest zijn.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 10 aug. 2006 00:46 
Het lastigste was het vinden van 0.25mm overmaat zuigers. In Nederland nauwelijks verkrijgbaar ofwel tegen giga prijzen. Uiteindelijk ben ik geslaagd bij een leverancier in Frankrijk. Vervolgens een revisiebedrijf gezocht dat een V-blok kon opboren en daarna moest ik nog 2 weken wachten op nieuwe big-end bouten. Aan de oude big-end lagers kon ik geen noemenswaardige slijtage ontdekken, dus die heb ik er weer ingezet. Bij elkaar heeft alles 5 weken geduurd, maar 't is het wel waard geweest. Het is altijd leuk om een nieuwe klus te leren. Inmiddels is het blok 1200 km (in)gereden en het olieverbruik tot nul gereduceerd.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Compliment

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven