Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Mijn CX 400 B

 
Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2006 22:24 
Ik heb net een CX van iemand hier op het forum gekocht. Maar ik heb 'm laten vallen :-( Nu is de Vraag mag ik daar gewoon universele spiegels op zetten en weet er ook iemand waar ik die goedkoop vind aangezien dat ik die 1e spiegel redelijk heb verminkt toen ik hem probeerde recht te zetten. Dit is voorlopig wat ik nodig heb.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 aug. 2006 00:40 | Aangepast door: gompie 
Die nieuwe spiegels kan je bij elke zichzelf respecterende motorzaak verkrijgen.
Ze kosten niet veel. Je kan ze ook krijgen bij http://www.louis.de daar kosten ze nog minder...
Voor tweedehands spiegels ben je hier op het juiste adres.
Maar waarom zou je voor die paar euro meer geen nieuwe kopen?

h.g. Dirk (die met en/of zonder motor ook wel eens omvalt)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver techsolo
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 aug. 2006 00:44 | Aangepast door: techsolo 
neenee nieuw is goed.Maar dat is gewoon universeel dan? Euh nog een vraagje voetsteuntjes zowel voor mij als voor de gene die achter mij zit. Waar vind ik die het gemakkelijkst en aan een schappelijke prijs. Kan ze ook gewoon mee opknappen als ik het kader laat zandstralen natuurlijk.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 aug. 2006 00:51 
Het klinkt saai,
Louis.de is een van de meest universele motorfietsenzaken.
Zelfs inclusief vrachtkosten vaak nog goedkoper als je buurtwinkel.
Voor de rest kan je onderdelenmarkten of zoiets afstropen.
Ze zijn volgende week vast wel gebruikt op de SJK te verkrijgen.
(of anders staan daar nog zo'n honderd donorfietsen...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver techsolo
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 aug. 2006 00:55 
Ok ik ben totaal nieuw met moto's of toch als het op techniek aankomt. Maar mag ik uit de spiegel collectie van Louis.de eender welke spiegel set kiezen gaat die dan op mijn cx passen of niet?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 aug. 2006 09:36 
Goedemorgen Techsolo, je bent bij Gompie aan het juiste adres. Hij is namelijk expert in het omgooien van CX-en :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver techsolo
Gast 
#7 | Geplaatst: 13 aug. 2006 09:41 
ah ok dan weet die misschien ook de truck om de pedaal van de piloot terug recht te krijgen :-) Ja ik weet het het was stom maar zachte bermen....

Schrijver gompie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 aug. 2006 16:20 | Aangepast door: gompie 
Het waren gelukkig wel mijn eigen cx'en...

Inderdaad, mijn beste Belgische student, je mag geheel naar eigen inzicht kiezen uit iedere spiegel uit het gehele assortiment...

Je moet alleen even opletten dat het een niet al te modisch terugkijkglas is, die passen niet in de optische lijn van het geheel.

Wél bestaat er verschil in draad.
Daarom moet je even opletten wat je bestelt.
Je bent er in ieder geval zeker van dat alle standaardspiegels passen.

Enne, neem voortaan een plankje mee...
:-) Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver techsolo
Gast 
#9 | Geplaatst: 13 aug. 2006 21:21 
nee het voorwiel is weggeschoven toen ik er op zat dus ja een plankje had 'm het niet gedaan. Maar de poot staat terug recht, pinker is zo goed als mogelijk hersteld en nu ga ik een nieuw paar spiegels bestellen en dan kan ik aan de complete restauratie beginnen. Zou misschien nog wel een voorvork en een pinker kapje moeten hebben maar voor dat pinker kapje had ik al hulp daht ik :-) en die vork euh ja tips?

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mijn CX 400 B

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven