Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

geweldig

 
Schrijver Johnda
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 aug. 2006 11:55 
wat een mooie site. mijn complimenten. sinds afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van een CX500 uit 78. gekocht voor een leuk prijsje, maar er moet wel het 1 en ander aan gedaan worden, maar uiterlijk ziet ie er nog prima uit. vooral de voorvorkpoten lekken en motorisch moet ie afgesteld worden, want het blok "loopt" niet echt mooi.

groet,

John

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 aug. 2006 13:39 
Welkom op de site, John. Leuke nickname heb je bedacht!
Als je vragen hebt: via de zoekmachine van het prikbord kun je heel veel informatie vinden. Stel dan 9999 dagen in, dan krijg je alles uit het archief. En mocht je er niet uitkomen: er zit een groot team van fanatieke sleutelaars klaar om je verder te helpen. Meestal heb je binnen korte tijd antwoord.

Succes met de restauratie!

Groejes,
Gea

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 aug. 2006 13:54 
Welkom John

Vele leden van dat team zijn komend weekend in Sintjansklooster. Als je zin en tijd hebt, kun je kennis komen maken. Zie voor meer info de homepage.

Groet,
Edward

Schrijver Johnda
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 aug. 2006 11:32 
thx en bedankt voor de info Gea, maar ik had al gezien dat er hier heel wat info te vinden is.

ook bedankt Edward, maar Sintjansklooster is voor mij en vooral voor mijn CX500 te ver weg. eerst maar eens het blok goed lopend maken en dat wordt nog een hele klus.
gisteravond nog een claxon en een ander stuurtje gekocht. zat geen claxon op en het orignele stuurtje vind ik wel erg lelijk. straks zit er een Rebel stuurtje op, tenminste als alle draadjes en kabels lang genoeg zijn.

groet,

John

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 geweldig

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven