Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

probleempje met url-tag op forum

 
Schrijver mvdberg112
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 aug. 2006 16:35 
Als ik een URL tag maak op het forum gaat het meestal drie keer fout. Waarom weet ik niet. Wat ik wel zie is dat de als ik op "bewerk" klik, heel vaak de tag is veranderd, dus anders is dan ik heb ingetikt.

Bijv.
[url=http://www.cmsnl.com/cx500d-deluxe-1979-us_model633/partslist/]CMS, CX500D DELUXE 1979 US » Partslist
[/url]
Deze plaatst elke keer een spatie in de link zelf, tussen parts en list, dus het maakt er aan het einde van:
/parts list/
en dat is fout. Dit is goed:
/partslist/
(deze tekst is normaal niet zichtbaar voor de gebruiker die ziet alleen maar de onderstreepte tekst die een link bevat)

Hij doet het overigens niet altijd fout. En soms na drie keer bewerken gaat het goed. Maar dat mag je maar 1x per 60 seconden doen, dus dat kost me zeeen van tijd...

Wie weet de oplossing voor dit probleem

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 21 aug. 2006 21:34 
Partslist CX 500.
Ik probeer dezelfde link ook even, kijken of hetzelfde probleem zich voordoet. Mail je vraag anders naar Frans, wellicht kan hij je vraag beantwoorden.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 probleempje met url-tag op forum

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven