Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

cx500

 
Schrijver Robby
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 aug. 2006 13:58 | Aangepast door: Admin 
hoi luitjes,

Jaren geleden was ik al bij de club aangesloten en reed toen op mijn 3de cx. Kan me nog leuke bijeenkomsten heugen in de regen.....
Toen heb ik een tijdje een blackbird gereden, een jaar 0f 2en een half. Toen een xlv750 en nu weer terug naar mijn oude liefde....mijn 4de cx500. Ik heb haar tot op haar bot (lees frame) gestripped en ben aan het werk gegaan. Gelukkig door mijn cx verleden had ik nog, zoals u wel herkend, bakken vol onderdelen. Zelfs een paar splinternieuwe originele binnenpoten. Ze wordt getjopped en zwart gespoten. Tank e.d. komen volgende week terug van de spuiter. Ik zeg je, dit is toch 100x leuker dan zo'n tupperwarefiets. Mijn vriendin denkt er anders over want zo'n tupperwarefiets zorgt wel dat alles opgeruimd is in tegenstelling tot een xc. Nu liggen er weer ouderwets overal waar je kijkt onderdelen. In de tuin, in het tuinhuis, op de eettafel, in de keuken enz. HEERLIJK!!! ben weer echt in mijn nopjes en kan echt niet wachten tot ze klaar is. Even kijken hoe ik foto's hier kan plakken van het project......


gr,
Rob





Schrijver Johnda
Gast 
#2 | Geplaatst: 22 aug. 2006 14:09 
zo, een echte CX'er in hart en nieren.
ik ben sinds kort in het bezit van eentje en het begint al aardig jou kant op te gaan, haha. vanavond komt er misschien nog eentje bij. ga eerst effe kijken of het wat is.

succes met je CX en je vriendin. denk dat zij er wel een beetje grijze haren van krijgt als ik het zo lees ;-)

Schrijver Robby
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 aug. 2006 14:23 
hahahaha, klopt, maar net als mijn cx kan zij haar haren ook verven........jij succes vanavond!!!!

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 22 aug. 2006 14:39 
Hallo Rob, leuk dat je weer met een CX bezig bent en er zo van geniet! Als je ons wil laten meegenieten door de foto's te laten zien, heb je 2 mogelijkheden.1e is dat je de foto's naar Fransmailt, de 2e is dat je de foto's ergens op een site zet, en dan een link naar die site maakt.Als je op dit plaatje hierboven klikt, en vervolgens zet je de URL van je foto tussen de haakjes.
Succes met het "choppen".
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 aug. 2006 14:40 
Choppen en zwart spuiten...ik ben erg benieuwd naar de foto's...ahum, van je CX dan, van je vriendin mag ook...enfin, zie maar.

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 22 aug. 2006 14:41 
Marcel, wat ben je toch extreem handig met al die linkjes!!

Schrijver Robby
Gast 
#7 | Geplaatst: 22 aug. 2006 15:03 
ik heb Frans net een mailtje gestuurd met 2 foto's. Kijken of dat gaat lukken........

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 aug. 2006 17:33 
Ten eerste Robby wat is een Zeehavenagen{is dat iemand die snelvaarders bekeurd of dronken zeelui naar huis brengt ] verders trek je niks van mij aan deze oude man begrijpt niks van CX-en , dus veel plezier met je motor uit Nippon
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Robby
Gast 
#9 | Geplaatst: 22 aug. 2006 21:49 
hee ouwe-jan
De zeehavenpolitie van Rotterdan kent een groot aantal taken in en om de haven. In samenwerking met de Kmar IND en douane zorgen wij voor orde en naleving van de wetten. Niet te vergeten het feit dat Rotterdam een buitengrens van het Schengen-gebied betreft. Hier zorgen we dus ook dat er geen verstekelingen zonder de juiste papieren ons land betreden.
Wist je dat het een oppervlakte van 300 vierkante kilometer betreft!! Zat plekjes om ons land in te komen en natuurlijk proberen er ook nog vervelende lui op de meest onmogelijke manieren drugs ons land in te krijgen. Ik werk voor het stukje grensbewaking. Schepen op en papieren van de kapitein en bemanning controleren. Bij verdachte schepen kunnen we met andere groepen het schip op en kan er gericht gezocht gaan worden naar wat we mogelijk zoeken. Snelvaarders bekeuren op recreatiewater zie je ook wel gedaan worden door de KLPD jongens. Maar waar alles echt om gaat is niet je leeftijd en ook niet of je wel of niet iets van een cx snapt, als je er maar met een grote smile op kan rijden. Dan ben je pas echt cool!!
groet.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 cx500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven