Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

eindelijk mijn cx binnen

 
Schrijver redman
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 aug. 2006 20:26 
Eindelijk een echte CX 500.Na lang wachten,onderhandelen ect. kan ik er nu mee aan de slag.De koppakking rechts moet vervangen worden maar dat gaat wel lukken.Hij is matzwart(ratbike) maar dat maakt me niks uit.Ik heb er al even op gereden en wat loopt dat lekker,en dat geluid!Heel anders dan mijn ouwe cb 550 uit 1976 (ook matzwart) Ik hoop jullie in de toekomst eens te ontmoeten.Lijkt me te gek om allemaal CXen bij elkaar te zien.
Gr Gerrit aka Redman

Schrijver Robby
Gast 
#2 | Geplaatst: 22 aug. 2006 22:13 
Van harte Redman,

Veel succes met sleutelen en ik denk dat er hier zat mensen zijn die je vragen kunnen beantwoorden die je mogelijk straks zal hebben. We komen elkaar wel eens tegen. Ik ben ook al jaren niet meer op een meeting geweest en zou dat ook wel weer leuk vinden. Mijn cx is bijna klaar en ze is zo mooi aan het worden dat ik het bijna zonde ga vinden om er op te rijden. Ze was een bonk roest en ellende en ze heeft een extreem make-over ondergaan. Niet zozeer qua geld maar meer qua uren werk die er in zitten aan sleutelen, schuren, lakken, zelf een zadel maken en dat soort zaken. Ik probeer ook een soort ratbike te maken. Dus: zet em op en succes.....
gr,
Robby

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 aug. 2006 22:43 
Hee Gerrit, hij loopt lekker, em de koppakking is kapot????
Waarom is de koppakking kapot? als er wat olie uit het gaatje loopt zijkant kop, dan heb je lekke klepdekselpakkingen, en kan de koppaaking blijven zitten.

Groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver gilbert
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 aug. 2006 08:29 
Oei,oei, Floris en ik krijgen concurentie. 2 ratbikes erbij !

"I see a cx and I want it paint it black."
Dat zingt Mick Jagger toch altijd?
Heren succes ermee en stuur aub een foto naar deze site van jullie rats. Ik ben erg benieuwd.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 aug. 2006 09:05 
Loopt je rat nu goed Gilbert? sinds old Jan er samen met alle SJK gangers de kleppen van gesteld heeft?

Groet Erik.
Zie voor de paint party op :
http://home.hetnet.nl/~gerbincontrol/tours.htm
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 eindelijk mijn cx binnen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven