Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Complete verbouwing CX 400 B

 
Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:19 
Het zal ondertussen iedereen wel duidelijk zijn dat ik grootse plannen heb met mijn vroemer :-) Dus nu heb ik een paar vragen. Zoals hoe krijg je het snelst een kaal frame. Want dat gaat waarschijnlijk het langst duren. Dan kan ik beginnen aan de lak, nieuw windscherm maken in polyester, stickers laten drukken en die andere dingen die ik nog wil doen. Heeft er iemand ervaring met een andere vork te plaatsen want die van mij lekt een beetje en is een nieuw, modern remsysteem plaatsen vanvoor mogelijk aangezien ik met de motor dag in dag uit wil rijden.

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:46 
Begin voor het remsysteem al met stalen remkabels, scheelt al een pak.

Voor de voorvork, als deze nog in goeie staat zijn, is het nodig om nieuwe dichtingen - oliekeerringen teplaatsen.
Heb je teveel corrosie - putjes zul je ofwel moeten uitkijken naar andere of laten herchromeren.
Voor een ander remsysteem, niet alle remschijven - pompen passen natuurlijk op een cx. Is het trouwens die van Monique - Daniel ??

Schrijver techsolo
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 aug. 2006 12:52 
jep dat is die ja
Nee goed remleidingen zal ik ook maar op mijn lijstje zetten :-)

Schrijver lswarte
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 aug. 2006 08:38 
Die enkele schijf van de CX 400 is prima! Gewoon als nieuw maken, en hij werkt weer prima, ook voor dagelijks gebruik. De CX 400 is zeldzaam. Een originele is meer waard dan een verbouwde.....

Laurens.

Schrijver techsolo
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 aug. 2006 20:01 
Euh das met twee schijven voor he. Mja ik als ik die opknap is het voormij en niet om te verkopen. Ik wil daar mee rijden en der moet sowieso verbouwd worden dat frame is aan het roesten..

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Complete verbouwing CX 400 B

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven