Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

het MotorRijwiel

 
Schrijver Johnda
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 aug. 2006 19:53 
grappig om dit te vermelden. toen ik mijn CX een week of 3 geleden kocht, kreeg ik er ook een blaadje bij van het MotorRijwiel van 94. daarin staat een rode CX van ene Floris. waarschijlijk hier wel (heel) bekend. was heel leuk om dat te lezen.

6 pagina's lang en veel info over de historie en dat de CX nu een klassieker is.

staat ook in dat er toen ongeveel 700 leden waren en ik geloof dat er nu bijna 1000 zijn. klopt dit? neem aan van wel en dat is toch behoorlijk veel, lijkt mij.

ik vind het ook een mooie site en dat deze club nog lang mag blijven bestaan.

mvg,

John

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 27 aug. 2006 10:40 
Hoi John,

Ja die ene Floris is bij ons wel (heel) erg bekend. Hij is de secretaris van de club en behoort tot het bestuur.

Leuk dat je het gelezen hebt. De CX is een klassieker maar jammer genoeg wordt het door degene die de CX niet goed genoeg kennen, niet als een speciale motor gezien en vaak genoeg als "oud lijk" afgeschilderd.

Ik moet eerlijk bekennen, sinds ik mijn CX heb, dat mijn Shadow (te vaak) stil staat omdat ik veel relaxer op de CX rijd.

Het ledenaantal klopt ook wel ongeveer, maar er zijn veel leden die dubbel aangemeld staan.
De club blijft wel bestaan, zeker met de gezelligheid die we kennen. Daar zorgen de leden wel voor.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Johnda
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 aug. 2006 22:44 
o jee, grote fout. moet niet 94 zijn maar 2004.

ik ben blij dat de CX nog niet zo bekend is bij de meeste mensen. vandaar dat ik de mijn voor een goedkoop prijsje heb kunnen kopen.

ja, ik heb het gelezen. ik klikte op; "over de club" en daar zag ik wie er allemaal de touwtjes in handen hebben

vandaag flink aan het poetsen geweest en mijn CX wordt steeds mooier en heb vandaag weer heerlijk een tijdje gereden. hopelijk wordt krijgen we nog een mooie nazomer, want ik wil zo lang mogelijk op m'n CX blijven rijden.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 het MotorRijwiel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven