Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Hoe denkt het CX forum over Censureren

 
Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 aug. 2006 19:24 
Moet er over grapjes ,onwetendheid
of Reclame gesensureerd worden
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 aug. 2006 19:59 
Grapjes heb ik op zich geen problemen mee maar dan vind ik wel dat de persoon er in ieder geval zijn/haar naam onder moet zetten. Onwetendheid, och daar hebben we allemaal wel eens last van en zou niet gecensureerd moeten worden. Reclame mag ook best vind ik als het maar wat beperkt blijft tot het onderwerp motoren dus geen links voor allerlij merken waspoeder me dunkt.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 aug. 2006 23:38 
grapjes geen probleem, verder geen gevloek en geen scheldkannonades plus een ieder in z`n waarde laten en dat geld naar 2 kanten toe en wat is reclame wie is bevoegd om te bepalen wat reclame is en wat niet, trouwens dat is naar alle berichten toe wie bepaald wat er mag en kan en wat niet

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 sept. 2006 00:26 
Ik ben op dit forum ZELDEN iets onbehoorlijks tegengekomen en dan springen de lezers er direkt op !!!
Mijns inziens is dit een keurig forum met zelfregulerende leden.
HULDE, HULDE, HULDE !!!

Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Marcel Gosselink
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 sept. 2006 09:29 
Ouwe-Jan, je maakt me wel nieuwsgierig. Is er een speciale aanleiding voor je vraag?

Groet Marcel Gosselink

Schrijver puk
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 sept. 2006 10:00 | Aangepast door: puk 
bwah , wat is reklame, als iemand een onderdeel zoekt en iemand anders weet het in een bepaalde zaak te vinden, dan lijkt het me eerder een vriendendienst , zolang er maar een vraag rond gesteld is en geen willekeur reklame.
grapjes , kom, het leven is al kort genoeg , er moet ook wat afgelachen kunnen worden hee, en zoals honkie het al zegt , lijken er hier overwegend ( zelfregulerende items en/of mensen) te circuleren op de site, samen met een goede moderator loopt dat allemaal wel goed los.
Indien er toch iets is, ach, bij een volgend treffen een goede jonge of schuimend gerstenat en alles is alweer beklonken niet??
groetjes Puk( die probeert overal de zon in te zien schijnen en een handje te helpen waar kan)
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hoe denkt het CX forum over Censureren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven