Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

rare vogel

 
Schrijver puk
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 sept. 2006 19:30 
had net voor Vechta toch de silverwing 650 aangeschaft , bleek bij thuiskomst het olie peil onder het minimum, dus mooie olie slikker,net geen 1000km en meer dan een 1 liter erdoor, thuis bijgegoten tot max pijl en verder getufferd , de geur aan een roodlicht was soms ook niet te harden, ondanks een rustige rijstijl.
na alweer 1000km nog eens gechekt en was om zeggens niets uit, na nog eens 1000 km, nog steeds bijna aan het max peil , het roken aan de rode lichten is ook gedaanen rijd verder als een klokje, had ik nog nooit meegemaakt en vond het dus raar, iemand een idee?
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2006 19:35 
Hij is erg opgeknapt van jou liefdevolle aandacht?
Hij heeft de fiets van Blondie gezien en denkt dat 'ie bij goed gedrag ook zo mooi kan worden?

Fijn dat 'ie zo goed is! Veel plezier ermee.

Groetjes,
Gea

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2006 19:38 
Een theorie: door lang stilstaan waren de zuigerveren een beetje vastgekoekt. Nu je er 3000 km mee hebt gereden, zijn ze weer losgekomen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 sept. 2006 22:44 
Ik ga met de theorie van Floris mee, hoewel ik het zo extreem nog niet heb gehoord. Je hebt hem waarschijnlijk veel en liefdevol toegesproken?
Graag zou ik foto's/tekening van je zelfbedachte trekhaak constructie ontvangen, is dat mogelijk?
Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 sept. 2006 23:05 
Tja..

Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan...


Harmony,
Hans.
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver puk
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 sept. 2006 16:45 | Aangepast door: puk 
thanks voor de reacties , wat de liefde betreft is het wederkerig , enkel had ik de silver toegeschreeuwd dat het blok eronderuit ging als dat niet ophield en een donorblok zou steken, haha, het kan ook de aanblik van blondie haar ros zijn , ook mogelijk, ze staan vaak bij elkaar , als dat maar geen dax kes geeft , verder weet ik niet floris of hij lang heeft stilgestaan, de enige onbekende is natuurlijk "" welk type olie"" de vorige eigenaar erin gekieperd heeft, ik gebruik dus half synteet champion 10W40 mogelijk was er puur minirale in , ik weet het niet , ook niet of dat zo'n verschil maakt( was laatst nog een topic van geloof ik )

En Roelof , ik ben blij dat je je meld , ik was namelijk kwijt wie me foto's of tekeningen gevraagd had van de trekhaak , ik zal mijn huiswerk maken en het je toesturen,
alvast bedankt en groetjes puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 sept. 2006 23:33 
Och, een paar Dax kes zo naast de Silverwings, das toch geen straf?
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver blondie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 sept. 2006 19:13 
Neen Roelof, daar geef ik je groot gelijk in, dat zou zeker geen straf zijn, eerder een beloning! hahaha

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 rare vogel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven