Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Uitlaatbochten vraag

 
Schrijver Orm
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 sept. 2006 11:06 
Passen de uitlaatbochten van een CX500 ook op een GL500?

Ik ben op zoek naar uitlaatbochten en dempers voor de GL500 en nu kan ik wel bochten voor een CX500 kopen, maar weet dus niet of dat past.

Of heeft iemand nog iets liggen?

Orm.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 sept. 2006 11:35 
volgens mij passen de uitlaatbochten van een CX500 en een GL500 op beide motoren omdat de blokken identiek zijn.De GL uitvoering is meer cosmetisch.
groeten van Beussie.

Schrijver marco.becker
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 sept. 2006 11:59 
Fout, het pas in grond beginsel niet.
Reden is dat de gl pijpen langer zijn omdat de onsteking achter op het blok van een gl meer ruimte nodig heeft. Het blok is dus 3 cm naar voren gekomen. Hierdoor heb je dus langere bochten gekregen.

Echter weet ik dat er 4 types midden dempers gemonteerd zijn. Als jij nou net dat type hebt waarbij de midden demper langere invoer pijpen heeft, dan zou het kunnen passen.

Ik rijd zelf met een set van een cx500 op mijn gl500 maar daar heb ik dus zelf wel verleng pijpjes gemaakt en met hulpstukken is het redelijk dicht.

Maar in grond beginsel moet ik nee zeggen.
Hopelijk heb je een goed antwoor gekregen, mocht het niet duidelijk zijn bel me dan onder werktijd op.
0622690706
groetjes marco becker.

Schrijver puk
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 sept. 2006 16:51 
raar omgekeerd werkt toch, ik heb op blondie haar gl een E500 blok gehangen maar de middendemper gehouden van de gl en de krommigen van de E en past perfect
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver marco.becker
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 sept. 2006 17:12 
klopt, alle e type,s zijn gl blokken. dus langer.

Schrijver marco.becker
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 sept. 2006 17:12 
klopt, alle e type,s zijn gl blokken. dus langer.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 sept. 2006 19:45 
Nou wie geeft nu de juiste antwoord we zijn met 1000 leden en iedereen verteld wat anders dus we moeten alles maar zelf uit zoeken
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver puk
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 sept. 2006 16:50 
hangt er dus van af welke cx 500( type)orm heeft om te weten of het past of niet
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Orm
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 sept. 2006 10:26 
Ik heb dus een GL500 frame met een CX500 blok. Het frame is uit 1984, het blok uit 1982.
Ga nu bochten en dempers voor een CX500 bestellen bij Muhl en dan zie ik wel of het past, en anders maak ik het wel passend met tussenbusjes of zo.

Orm.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Uitlaatbochten vraag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven