Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

weer thuis na de koffieklets

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver puk
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 jan. 2007 18:56 | Aangepast door: puk 
rond 19.00 h terug thuis aangekomen na de overheerlijke koffieklets bij Dianne en Theo Van uden,Bij deze nogmaals bedankt voor de gastvrijheid ten huize Van Uden, en ook de gezelligheid van iedereen die er was , heerlijk kunnen bijpraten na een rustige ( winterperiode), naman ga ik niet moenen, bang er eentje te vergeten , en zullen zelf ook wel reageren?
Na een eerste lekkere tas koffie en het verzamelen , een korte speetch van Coen, en overheerlijke soep van de gastvrouw fijn bijgebabbelt en volop overlopen hoe 2007 cx jaar eruit ziet ,
nogmaals dank aan het gastgezin en tot binnenkort
groetjes Caro en Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 21 jan. 2007 19:05 
Ik ben ook net weer terug. Theo en Diane, bedankt voor de gastvrijheid!
Tot een volgende gelegenheid.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver blondie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 jan. 2007 19:06 
Hallo alle vrienden die we vandaag hebben teruggezien,
zoals puk al zei, goed en wel thuis na regen, wind en onweer te hebben doorstaan! En bij deze wil ik Floris nog effe melden dat zijn voetenthermosideetje met de boterhamzakjes geen succes waren, amper 10 minuten na vertrek waren mijn tenen alweer ijzig koud zelfs ondanks de opwarmbeurt van ouwe jan, en tegen dat we thuiskwamen waren ze half afgestorven, haha dus Floris, neen het werkt helemaal niet!!
Groetjes Blondie

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 21 jan. 2007 19:50 
hier grietje en werner, die ook weer jan veilig in breda hebben afgezet, wij vonden het ook een super middagje met de soep en koffie met cake...
is zeker voor herhaling vatbaar, verder inderdaad lekker bijgekletst met iedereen, ook over de vakantie plannen naar vechta/ sjk/ cx-denemarken.

groetjes grietje en werner (ook allemaal een pootje van roy, die zich goed vermaakt heeft)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 jan. 2007 20:21 | Aangepast door: Jan 
Inderdaad, een gezellige bijeenkomst in het gastvrije Brabantse land, bedankt Theo en Dianne. De taxirit van Werner en Grietje was perfect. Het CX-jaar is nu pas goed begonnen.

Jan

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 jan. 2007 20:32 
Hoi Allemaal,

Als ik het zo lees heb ik een bijzondere middag moeten missen! Wij hadden een verjaardag binnen de familie (ook altijd leuk!!) De eerstvolgende bijeenkomst 15 april zal ik er zeker zijn! 't staat in de agenda!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver jost

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 jan. 2007 20:36 
Theo en Dianne,
Hartelijk dank voor de gezellige en gastvrije middag. Fijn bijgepraat, oude kontakten opgepoets en nieuwe gemaakt.
Ook namens Margit.
Gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver antoon

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 jan. 2007 20:58 
Ook van mij Theo en Dianne bedankt voor de gastvrijheid en het fijne samen zijn bij onze CX vrienden.Het was weer super! Tot de volgende gelegenheid.
Groetjes Antoon.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#9 | Geplaatst: 21 jan. 2007 22:32 
Hoi Theo en Dianne,

Ook van mij de hartelijke dank voor de gezellige middag! Het was mijn eerste kennismaking in real life met de CX vrienden en ik moet zeggen dat de sfeer prima was! Ik ben weer heelhuids thuis gekomen in Ruinen, lekkr weertje alleen een beetje fris dus was ik weer blij met mijn Windjammer.

Tot de volgende keer en groeten van Ton

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 21 jan. 2007 22:47 
Heel gezellig Theo en Dianne, hartelijk dank voor de goede zorgen, ik ben nu bezig om de foto's op CD te zetten en die stuur ik dan door naar Frans.
Dus nog even geduld en bewonder de aanwezigen van de CX Vriendenclub.
Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 21 jan. 2007 23:07 | Aangepast door: Boeroe 
Ook van mijn kant de hartelijke dank voor de gezellige middag.

Gr. Eric

Schrijver cowboy
Gast 
#12 | Geplaatst: 22 jan. 2007 12:13 
Jammer dat ik niet kon komen.
Het klinkt gezellig.
Maar we hadden stormschade wat gemaakt moest worden.
Misschien volgende keer.
Groeten cowboy

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 22 jan. 2007 13:24 
Ook wij zijn via een tussenstop in Ede veilig thuis gekomen. Het was een warme (ontvangst, gezelschap, koffie, soep) middag en we hebben er van genoten. Het was even windvangen met de windjammer van Lieke, maar echt Poolkoud was het niet achter mijn Polars. Leuke middag en we hebben weer zin in een inspirerend CX jaar.

Coen en Lieke
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Orca
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 22 jan. 2007 14:51 
Beste Theo en Dianne ,

Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en de goede zorgen. In één woord : Super !!
Het was onze eerste kennismaking met de club en het smaakt naar veel meer.

Tot spoedig ziens.

Hans en Nicolette

Schrijver Engeltje

Moderator 
#15 | Geplaatst: 22 jan. 2007 16:40 
Tuuurlijk ;-) was het met mijn windjammer wind vangen. Daarom heet ie ook zo. Ja, ik vond het best 'eng' of 'spannend' met die harde zijwind. Maar goed, koud had ik het ook niet. Het kacheltje liep immers.

Ik wil Theo ook nog even bedanken voor zijn tip voor mijn scherm. Met dat poetsmiddel liepen de regendruppels er florisant af. Echt, ik was helemaal in mijn sas. Het goot, ik had mijn vizier van mijn helm open en ik had goed uitzicht. Ik hoef geen lager scherm meer. Ik smeer het nu gewoon in en ik zie nog beter dan dat ik mijn vizier dicht heb. Top bedankt Theo!!!.

En verder sluit ik me natuurlijk achter de woorden van mijn mannetje aan.

Bedankt voor weer een vanouds weer zien van de leden.

Lieke
(P.s. deze is voor Ouwe Jan: Dat ring-steken is inderdaad niet bij het doel begrepen ;-), en dan neem ik wel aan dat je weet wat ik bedoel )
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 weer thuis na de koffieklets

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven