Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

motor beurs utrecht

 
Schrijver jandielissen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 feb. 2007 18:17 
Hallo iedereen
Niet vergeten dat het dit weekend Motor beurs is in utrecht.
Ik heb gisteren de hele dag van negen tot negen op de beurs gestaan .
Op de Silverwing club stand .
Het is wel mooi dat alle Honda clubs in een straatje staan o.a de Honda cx500 turbo club zij hebben ook een mooi turbo blok op een stellage staan zodat je hem goed van alle kanten kunt bekijken.
Ik houd het zelf maar bij een CX500e met een goede reden het benzine verbruik is toch wel erg pittig van een Turbo.
Op de silverwing stand staat ook een mooi blok van Marco Becker.
Het was gisteren donderdag al behoorlijk druk.
Als je een mooie cx500 te koop zoekt moet je hier niet wezen .
Veel gebruikte motoren maar niet waar ik warm voor loop .
Wel veel bordjes op motoren met RIJ NU BETAAL IN 2008
Ik doe het maar liever handje contantje .
Wel veel wat ouderen mensen gesproken die met veel liefde vertellen over hun Cx .
Zelfs iemand die er heel australie mee is door gereden en alleen maar een kapotte dynamo heeft gehad ..
Zaterdag ben ik er weer op de stand ..

groeten iedereen
van Jan Dielissen

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 feb. 2007 23:48 
Ik ben vandaag geweest, en natuurlijk ook even bij de stand gekeken. Toppie hoor!

Er is ontzettend veel te zien, ik zit nu met m'n voeten in een bak water: dat je je niet per motor mag verplaatsen over zo'n afstand, niet normaal!
Op de terugweg, samen met m'n collega's, dik anderhalf uur in de file gestaan met de touringcar. Weet je ook weer wat het grote voordeel van een motor is...

Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 feb. 2007 12:48 
Zondag sta ik er ook weer de hele dag, en aan het eind van de dag kan ik alles weer in pakken. Toch wil ik nog wel proberen om zondag middag ongeveer 16.45 uur het blok toch nog even stationair te laten lopen. Ik weet nog niet of het gaat lukken.

Maar aan het eind van die vermoeiende dag kan ik alees weer inpakken en mee nemen op de aanhanger. Dus voordat ik thuis ben is het 19.30 uur. Hopelijk regent het niet die middag.

Wat me op viel was dat er veel cx leden zijn langs geweest voor een babbel. Er zijn zelf cx leden die ook lid zijn geworden van de silverwing club. Heel mooi. Dus al met al was de donderdag erg geslaagd.
Tevens valt mij nog steeds op dat de rek er nog lang niet uit is voor bijde clubs. Er zijn nog steeds veel vragen gesteld of we op internet zitten. Ik geef dan altijd bijde club site's op. Hoe is het dan toch mogelijk dat ze ons niet kunnen vinden. Het maakt me niet uit, op deze manier help ik ze ook wel weer verder. Dus wie weet krijgt de cx club er weer leden bij.

Ik laat het hier bij, zondag af maken en dan gan we weer andere werkzaam heden doen.
Groetjes marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver copal
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 feb. 2007 22:59 
dit jaar ben ik er niet geweest...ik wist het gewoon te laat ... dus kon ik niets meer regelen om vrij te zijn op vrijdag jammer maar ik wens de cx club aller goeds toe groetje,s peter copal uit oisterwijk

Schrijver copal
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 feb. 2007 23:15 
veel succses in 2007 groetje,s p.copal

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 feb. 2007 10:44 
Ook ik ben voor de zoveelste keer naar de beurs geweest. Maar mij moet toch van het hart dat ik het lanzamerhand wat minder vind worden. Ooit kon je er ook terecht voor allerhande tweedehands spullen en "moertjes en boutjes". Lekker neuzen in bakken vol troep. Maar die stands heb ik niet meer aangetroffen. Alleen nog maar gelikte stands vol glimmend nieuw spul. En kilometers helmen, jassen etc. Jammer!

De CX-turbo en Silverwing stands zagen er perfect uit. Daar lag het niet aan.

Groet Marcel Gosselink
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 feb. 2007 08:45 
Dan moet je -a.s. vrijdag- naar de Vehikel!!!!

Schrijver jost

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 feb. 2007 20:58 
Vrijdag haal ik niet. Zal wel weer zondag worden
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver JosvanR
Gast 
#9 | Geplaatst: 26 feb. 2007 23:44 
Ook goed. Ik ben jaren naar Motorbeurs Utrecht gegaan en ook wel de motorrai toen dat nog bestond. Eigenlijk afgehaakt toen dat een uitje werd voor "het hele gezin". Met name bij de motorrai kreeg ik op een gegeven moment het idee dat ik bij Ikea liep ipv tussen gelijkgestemde motorfanaten. Mijn motorinteresse begon ook een beetje te verschuiven naar ouwe zooi ipv elk jaar wat nieuws kopen. Vandaar de Vehikel. Alhoewel de prijzen de laatste jaren de lucht inschieten, valt er zeker op het gebied van gereedschap, best wel wat te scoren. Ga dit jaar in ieder geval voor een klepveertang en wat losse zooi....

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 feb. 2007 10:36 
Waar en wanneer is het Vehikel? Ben er nog nooit geweest.

Groet Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 27 feb. 2007 12:35 
@Marcel, de vehikel beurs is in Utrecht (veemarkthallen). Komend weekend is er weer een. Kijk hier voor meer info. Er zijn ook auto vehikel dagen, handig voor je DS?
Groet, (andere) Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 motor beurs utrecht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 2 [ hupypupy, Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven