Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

maarseveen assurantiekantoor

 
Schrijver jandielissen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 april 2007 11:51 
wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met Hennie en Roel van Maarseveen assurantieen.
Ze zijn per telefoon en mail niet te berreiken en reageren nergens op .
Je zal maar schade hebben en je moet dit voor 24 uur erna bij je verzekering melden.
Dan kun je een vet probleem hebben.
Vandaag dan eindelijk geen bandje maar roel aan de telefoon.
Op mijn klacht over het niet bereikbaar zijn .
Was zijn commentaar het groeid ons boven het hoofd en we willen ook wel eens slapen.
Als het me niet beviel moest ik maar naar een ander gaan .
Daar sta je dan als jaren lange klant .
En veel motor rijders en old timer brommer rijders bij hem klant te hebben gemaakt.
Dat had ik beter niet kunnen doen want die klagen ook steen en been over polissen die niet verstuurd worden of pas na maanden en veel bellen .
Dit alles onder het mom we hebben het zo druk met het bromfiets kenteken.
Nu dat is toch al een paar maanden achter de rug.
Ik vind het wel jammer dat een bedrijf dat zo'n goede naam in verzekerings land had .
Dit zelf in zeer korte tijd afbreekt.
Als je een andere motor gaat kopen wil je deze ook gelijk in de verzekering hebben om er mee naar huis te rijden.
Wie weet een andere firma die ook in oldtimer verzekeringen doet????

jan dielissen

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 april 2007 12:24 
Ik heb mijn motor gewoon (dus niet als oldtimer) bij Univé verzekerd. Geen beperkingen, geen poes-pas. Voor €25,28 per jaar (70%) is dat toch niet verkeerd, dacht ik?

Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 april 2007 12:36 
Unive, is de enige betrouwbare en goedkope verzekering , kijk op internet.
theo cx ds

Schrijver voorbijganger
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 april 2007 14:14 
Ze zijn lastig te bereiken,

maar polissen ed heb ik altijd op tijd gehad.

Je kunt ook rechstreeks met hun verzekeringsmaatschaoppij Winterthur contact opnemen.tel: 202 5411754
Naast genoemde Unive is ook Orion Direct tel :0900 8077 is een goede wel wat duurder.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 april 2007 14:23 
Ik ga wel naar de anwb, werk ook wel maar het kost me dan ongeveer 50 euro.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 april 2007 22:21 
Ze hebben mij afgelopen December nog vlot aan een verse polis geholpen, wel via email en post geregeld. Nog nooit geprobeerd te bellen.

Maar het is een klein bedrijfje en ik heb dacht ik ergens gelezen dat er een gezondheids probleem was met Roel of Hennie. Zo ja dan wens ik ze beterschap en als er per ongeluk een 3e CX in de verzekering moet dan stuur ik ze wel weer een emailtje.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver jandielissen
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 april 2007 22:54 
ik heb zelf ook alleen maar gemaild en toen er geen respons op kwam ben ik gaan bellen .

Maar steeds een bandje gekregen
Ik zelf had ook goede ervaringen met ze .
Maar heb ook al een keer rechtstreeks met wintherthur moeten bellen
omdat ik toch echt een motor in de verzekering moest hebben en het toen ook niet lukte met mailen .
ik heb er een verzamel polis lopen want ik heb meerdere motoren.
Jammer maar ik verzeker ze nu maar rechtstreeks dat kan ook gewoon.
jan dielissen
Zonder tussen persoon .
En die zijn wel normaal op kantoor uren bereikbaar.
En als er gezondheids problemen zijn kun je dit ook gewoon zeggen .
en niet .
Als je iets niet bevalt ga je maar naar een ander .

Schrijver voorbijganger
Gast 
#8 | Geplaatst: 24 april 2007 23:05 
Als je iets niet bevalt ga je maar naar een ander .

Dat is geen handige uitspraak maar ja gezondheid haalt soms rare uitspraken bij mensen los.

Schrijver Aedriaen
Gast 
#9 | Geplaatst: 25 april 2007 20:37 
Ik verzeker al jaren bij Van Maarseveen en heb goede ervaringen,
niet dat ik een schade heb moeten regelen, maar het verzenden en
aanvragen van nieuwe polissen ging vlot. Contact zoek ik per email,
want telefonisch kun je vergeten. Overigens heeft Van Maarseveen
ook zijn oldtimerpolissen onder gebracht bij Winterthur, dus daarvoor
hoef je niet naar Unive te gaan. Ook mijn "dagelijkse" motor heb ik
goedkoop verzekerd bij Van Maarseveen.
Voor wat het waard is.
Aad van Breugel

Schrijver jerrimy
Gast 
#10 | Geplaatst: 25 april 2007 21:18 
Orion direct NIET aan beginnen ... de grootste boeven die er zijn veel problemen mee gehad. Veel kleine lettertjes in de polis !!!!

Schrijver dave01011968
Gast 
#11 | Geplaatst: 12 mei 2007 23:44 
1 van beide is inderdaad ernstig ziek en inderdaad zijn ze moeilijk te bereiken (telefonisch)waarschijnlijk hebben beide zaken met elkaar te maken Ik heb ze ook in betere tijden gekend maar ook nu nog worden mijn zaken uitstekend geregeld Ik wissel regelmatig van motor of bromfiets en 1 mailtje volstaat altijd Binnen enkele dagen ontvang je een bevestiging en heb je de nodige papieren in huis En geloof mij nou als het gaat om schade of letsel uitkeringen dan zijn alle verzekeringen volkomen waardeloos Dit is mijn mening Maar over van maarsenveen niks dan lof Ik zeg hier wel bij : ik heb nog nooit schade gereden

Schrijver Gijs van Maarseveen
Gast 
#12 | Geplaatst: 1 juli 2007 12:57 | Aangepast door: Gijs van Maarseveen 
wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met Hennie en Roel van Maarseveen assurantieen.
Ze zijn per telefoon en mail niet te berreiken en reageren nergens op .
Je zal maar schade hebben en je moet dit voor 24 uur erna bij je verzekering melden.
Dan kun je een vet probleem hebben.
Vandaag dan eindelijk geen bandje maar roel aan de telefoon.
Op mijn klacht over het niet bereikbaar zijn .
Was zijn commentaar het groeid ons boven het hoofd en we willen ook wel eens slapen.
Als het me niet beviel moest ik maar naar een ander gaan .
Daar sta je dan als jaren lange klant .
En veel motor rijders en old timer brommer rijders bij hem klant te hebben gemaakt.
Dat had ik beter niet kunnen doen want die klagen ook steen en been over polissen die niet verstuurd worden of pas na maanden en veel bellen .
Dit alles onder het mom we hebben het zo druk met het bromfiets kenteken.
Nu dat is toch al een paar maanden achter de rug.
Ik vind het wel jammer dat een bedrijf dat zo'n goede naam in verzekerings land had .
Dit zelf in zeer korte tijd afbreekt.
Als je een andere motor gaat kopen wil je deze ook gelijk in de verzekering hebben om er mee naar huis te rijden.
Wie weet een andere firma die ook in oldtimer verzekeringen doet????


Dat we per telefoon niet te bereiken zijn, geloof ik niet. Vooral vroeg in de ochtend is het niet al te druk en 's avonds heb je ook veel kans om er gewoon door te komen.
Mocht dat alles niet werken, is het ook gewoon mogelijk om een mailtje te sturen of om van de wijzigingsservice op de website gebruik te maken. Over het algemeen worden de mailtje 's nachts of 's ochtends heel vroeg verwerkt, bijna elke dag.
(Op dit moment ligt de website even plat, omdat we moeten wachten op het kopiëren van de database.)

Soms zit het inderdaad even niet mee...

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 maarseveen assurantiekantoor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven