Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Even afgewacht... maar dan nu toch een reactie

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 aug. 2007 00:04 
Beste makkers,
hoort deze topic nu bij algemeen of bij vraag en aanbod, of techniek ?
Al jaren volg ik de site dagelijks en met veel plezier, veel kennis en ook het contact met andere clubleden vloeit hieruit verder.
De laatste tijd blijkt dat als het vooral gaat over aan-en verkoop dat er nogal wat problemen naar boven komen.
Reacties worden te snel gegeven en ook niet doordacht om het vlotte verloop van het prikbord zijn gang te laten gaan. Het is natuurlijk terecht; na enkele jaren bouw je een vriendenkring op die hopelijk nog lang blijft bestaan ; en waar je telkens bij een samenkomst veel plezier aan beleefd.
Maar laten we elkaar het respect en de eerlijkheid waar tenslotte de club mee gestart is. Clubleden moeten beseffen wat ze aan elkaar hebben , ook al zie je elkaar maar één keer per jaar. De gedachte van het CLUBLEVEN moet blijven. Doe je het nu als een vriendendienst of voor wat zakgeld , de sfeer moet erin blijven.

Ik zie jullie graag in SJK

Terry

Reacties hierop zijn vrijblijvend ... clubleden die me kennen weten wie ik ben ... voor de andere clubleden ... mijn vrijheid heeft 2 wielen; en morgen komt er nog zo'n dag.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 aug. 2007 11:53 
Terry,

Hier sluit ik mij helemaal bij aan , Terry. Laten we niet vergeten dat er zoveel leuke dingen zijn ontstaan uit dit prikbord!

Ik raad iedereen aan om naar SJK te komen. Kun je niet een heel weekend? Geen probleem! Kom gezellig alleen zaterdagavond ofzo even. Met de auto, met de motor, met gezin, zonder gezin. Ook (of juist) de mensen die niet zo'n leuke ervaring hebben met het prikbord. Echt, je zult zien dat het allemaal heel gezellig en leuk is.

Vergeet niet dat schrijven vaak heel anders overkomt dan als je 'live' met elkaar praat. Een opmerking zonder een glimlach of knipoog erbij komt zo ineens heel anders over! Geef iedereen de kans om even zichzelf voor te stellen en maak desnoods even een grap over dat 'dure' onderdeel. het valt allemaal reuze mee en laten we niet teveel de nadruk op de incidenten leggen. Tenminste, het mag: als je ook even iets over de leuke dingen van de club erbij schrijft!


Frans
(vanuit een Grieks internetcafe via een 14k modem met 286 computer)

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 aug. 2007 14:19 
@Terry:

Echte wijsheid komt uit België!!!
Goe geschreven jungske!

Groet,
Ray ( die daarom volgende week met zijn lief op de CX naar de Ardennen gaat....)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even afgewacht... maar dan nu toch een reactie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven