Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

STEUN DE CLUB

 
Schrijver hiddema
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 mei 2003 20:18 
Beste Coen,
Kun je ons enigszins inzage geven in de kosten van de club zodat we een streefbedrag kunnen berekenen per lid als vrijwillige bijdrage.
Als CX eigenaar, liefhebber heeft deze club een enorme meerwaarde in het uitwisselen van adressen en ervaringen.
Groeten Sieds

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 22 mei 2003 14:13 | Aangepast door: coenox 
De belangrijkste kosten zijn voor webhosting. Heb net een rekening gehad van 100 euro, dit is het bedrag per jaar. Als de site iets groter wordt kan dit meer worden. Verder kleine zaken als kopieren, koffie (voor de beurs), etc. Kosten zijn nu denk ik 150 euro per jaar. Verzendkosten voor t-shirts (porto + envelop) worden gelijk in de prijs doorberekend.

Kortom de kosten zijn nu nog gering, als we echter (meer) willen organiseren hebben we een startkapitaaltje nodig. Denk ook bijvoorbeeld aan aansprakelijkheids verzekering bij een bijeenkomst. Dit 'vermogen' was ongeveer 400 euro (stickerverkoop, donaties) maar dit zijn we nu kwijt aan hosting en investering in t-shirt (700 euro, maar dit komt natuurlijk weer terug als alles verkocht is). Het zou mooi zijn als we op een gegeven moment een vermogen hebben van 1000 euro. We staan nu ongeveer op 0 + 30 t-shirts (=300 euro)


De donaties varieren van 5 tot 25 euro. Ieder bedrag is welkom. Een andere optie is bijvoorbeeld 20 euro voor het lidmaatschap vragen, maar daar hebben we bewust niet voor gekozen.

Bedankt voor je vraag.

Coen

PS Leuk grapje over Snits en Grou
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 mei 2003 19:17 
Coen
het is allemaal leuk bedacht ben voor maar,al gedacht aan een bestuur dat dan wel nodig is
En wie wil er bestuurs lid worden
zet dit op het web en kijk wat voor een reactie er op komt
Groeten ouwe Jan

Schrijver Wilma
Gast 
#4 | Geplaatst: 22 mei 2003 20:43 
Hallo Coen,

Tijdens het opknappen van onze CX 500E heb ik gigantisch veel een beroep gedaan op deze site. Ik vind hem super en gebruik met name het prikbord als voorbeeld voor ons bedrijf (Cehave Landbouwbelang) omdat ik ook zo'n manier van communiceren wil voor een bepaalde groep van onze klanten.
Los daarvan, vind ik deze site een van de betere die er op motorgebied te vinden is (rij zelf Pan ST 1100).
Als jij bestuursleden zoekt, kun je een beroep op mij doen.
Tenslotte kun je binnenkort een donatie van mij tegemoet zien.

groeten Jan

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 mei 2003 22:59 
[Wilma/Jan, hoe is het met je radiateur? is ie nog dicht?wij hebben hem namelijk gesoldeerd.
Vriendelijke groeten , Theo (Abemec)
theo cx ds

Schrijver Wilma
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 mei 2003 23:06 
Ha Theo,
De motor staat nu bij 2wheels in Turnhout (al 3 weken). Zitten op het tandwiel voor de nokkenasketting te wachten, die er nog steeds niet is. Balen, want we willen er onderhand mee rijden. Het ding ziet er goed uit en het solderen heeft gewerkt!.

Hoe was de taart??

groeten jan

Schrijver MG-01-VS
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 mei 2003 09:29 
wat een jannen
ouwe jan is
MG-01-VS
Wieringerwerf

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 28 mei 2003 16:14 
Voor nu even: ik denk dat we naar een 'onderhandse' vereniging toe moeteen met een klein bestuur. Vanwege alle werkzaamheden, maar ook vanwege belastingtechnische redenen. Ik werk het verder uit en kom er op terug. Bedankt voor alle reacties.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Switzar
Gast 
#9 | Geplaatst: 28 mei 2003 17:47 
Ik ben wel bereid om bestuurslid te worden, ik hoor het wel
Ron 06-53362544

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 STEUN DE CLUB

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven