Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vispatinees of niet

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Hans

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 8 okt. 2004 18:00 
Dit is een CX bulletinboard, prikbord (dus elkaar helpen !!) met als rubriek Techniek.
Laten we de inhoud daartoe dan ook beperken en ons niet verlagen tot off topics post. Dat is m.i. de site niet waardig.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 8 okt. 2004 20:37 
Zal ik dit onderwerp maar sluiten? Er zijn wat misverstanden ontstaan. Ik denk wel dat iedereen het beste met elkaar voor heeft.
Verder heeft dit onderwerp met techniek niet zoveel te maken, vandaar de verhuizing naar Algemeen.

Jan

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#18 | Geplaatst: 9 okt. 2004 11:33 
Graag Jan, dit lijdt nergens toe.
Het geeft overigens wél te denken over hoe wij ooit Europeanen moeten worden. Uit dit soort discussies komt toch altijd weer een neerbuigende houding naar onze zuiderburen te voorschijn. En dat terwijl "de Hollander" qua taalgebruik héél wat te leren heeft van de Belgen.

Ik ben trouwens geen Belg, maar Limburger. Ik zit er dus zo'n beetje tussenin.
Maar goed, je hebt gelijk. Kappen die discussie.
Ron

Schrijver coenox

Voorzitter 
#19 | Geplaatst: 9 okt. 2004 14:39 | Aangepast door: coenox 
Voordat Jan de discussie sluit, nog even een officiële reactie:

Voor zover ik na kan gaan, gaat deze discussie over grappige woorden en verschillen tussen Nederlandse en Vlaamse uitdrukkingen. Daar is niets mis mee. Het is jammer dat de indruk wordt gewekt dat hier de Vlamingen belachelijk worden gemaakt.

Deze club is vooral door Nederlanders en Belgen geworden tot wat ‘ie nu is. Het ‘Dutch’ in deze club slaat dan wat mij betreft alleen nog op het feit dat er in het Nederlands gecommuniceerd wordt. Persoonlijk ben ik er erg trots op dat deze club Nederlanders, Belgen, Duitsers, Engelsen en andere nationaliteiten bij elkaar brengt. Tijdens bijeenkomsten blijkt telkens weer dat grenzen overschreden kunnen worden, waarbij iedereen met respect met elkaar omgaat en zelfs hechte vriendschappen ontstaan. Op die momenten zijn we gewoon Europeanen. Kwinkslagen over en weer moeten in die sfeer kunnen. Helaas blijkt in de schriftelijke communicatie – in e-mail of zoals op dit prikbord – de nuance wel eens verloren te gaan. Daarom zullen we deze discussie sluiten om te voorkomen dat een andere indruk wordt gewekt.

Wij rekenen alle CX rijders – ongeacht nationaliteit – tot onze vrienden.

Stichting CX motorVrienden
Coen Berends
voorzitter
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vispatinees of niet

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven