Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Leuke middag

 
Schrijver jandielissen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 jan. 2008 17:10 
Ik heb een bijzondere leuke middag gehad .
Bij de nieuwjaars bijeenkomst in Almere .
Een leuke dia show gezien met een hoog motor gehalte over een reis naar Amerika .
De workshop over de stator meting was ook leuk om te zien .
En als klap op de stator ook het verwisselen hiervan van een leuk onderdeel van de middag.
Hans heeft hier zelf ook wat foto's van gemaakt en zal deze wel in zijn log boek plaatsen ..
De mensen van de organisatie heel erg bedankt

groeten Jan Dielissen
Wie heeft er nog een Pigler kuip Te koop

Schrijver grietje
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 jan. 2008 19:50 
hier vanuit hoogerheide is er ook weer geweldig genoten
was alweer veel te lang geleden dat we elkaar weer gezien hadden, dus voor die eens in de buurt is (en het van te voren even doorgeeft) staat hier de koffie altijd klaar

hier nog even de koppeling naar de foto's die wij gemaakt hebben en tot de onderdelenbeurs dan maar weer...

http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2836911

groetjes werner grietje en roy

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 jan. 2008 20:38 
Was weer heel gezellig ja.
De stator heeft niet helemaal de juiste waarden maar tot nu toe doet hij het nog goed, Hans bedankt voor het nameten, is toch wat duidelijker dan de multi-meter. Mooi apparaatje dat je gemaakt hebt.
Iedereen weer gezien dus we kunnen er weer even tegenaan tot de volgende bijeenkomst.
Een hoop geleerd onderandere ook het nameten van de akku ( die het raargenoeg gewoon doet net als de regelaar voor het laden ??)
Alles is hier nog heel.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 jan. 2008 20:42 
Ik wil niet achterblijven met het geven van lof over deze nieuwjaarsbijeenkomst! Het was erg gezellig en leerzaam en er is natuurlijk niks leuker dan over CXen praten. De terugreis naar Ruinen ging voorspoedig, ik ben samen met mede CXer (waarvan ik de naam niet eens weet (sorry)) teruggereden. Nogmaals bedankt voor de organisatie en tot april.

Ton Oostveen

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 jan. 2008 20:59 
Wat een leuke middag!

Lekker droog weer,
prima motorrijden heen en terug,
CX deed het prima na een grote beurt van de week ...

De diavoorstelling die met de nodige humor
en komische anekdotes vertoond werd ...

De demonstratie van de digitale statormeting,
en daaropvolgend de sleutelworkshop rondom de stator,
kompliment voor alle vaardigheden!

Daarbij ook goed de gezellige sfeer op te merken,
oude bekenden en nieuwkomers als ik
van harte welkom in de club. Mooi!

Dank voor de leuke middag,

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 jan. 2008 21:16 
Hoi Allen,

Ook ik heb me prima vermaakt vanmiddag! Heel leuk en leerzaam. Alle bekende en ook weer nieuwe gezichten gezien, erg leuk! Ik verbaas me steeds meer over alle reacties die ik kreeg over de 50's CX en de restauratie ervan. Erg leuk al dat meeleven! Helaas moesten Anouk en ik wat eerder weg vanwege andere verplichtingen...

Zeker tot de volgende bijeenkomst op 13 april!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 jan. 2008 21:21 
Nou, ik begon de dag met het per abuis door de bodem trappen van een kast in aanbouw (bekend Zweeds merk, inderdaad). Maar werd 't toch nog goed met een reuze gezellig en interessant CX middagje. Een CX ligt me toch beter, en dan nog een leuke club erbij ook, mooi toch ?

met dank aan de organisatie en de aanwezige CXers,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 jan. 2008 21:45 | Aangepast door: Hansv 
Het was een geweldige middag.

De dia show was leuk. Amerika blijft, voor ons nederlanders helemaal natuurlijk ;) , een raar land. Kamperen op het asfalt, nou ja....

De stator-meter-show was leuk om de doen. En zo als bij zoveel dingen, als je weet hoe het moet is het niet moeilijk. En ja, Ouwe Jan, ik zit wel eens te denken hoe ik dat nu toch veel kleiner kan maken. Misschien op SJK, maar reken er maar niet te veel op.

Daarna het openen van het blok van de "Rode Rakker". Mensen, wat was ik blij dat de binnenkant er glad en ongehavend uitzag! En daarna de stator uitbouwen/inbouwen, en Ouwe Jan die doodleuk dat ding even meeneemt, en de ene die zegt "waar is dat schroefje nou?" en een ander die opmerkt "weet jij nog hoe dat zat?"

Gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen, ook al duurde het best wel lang. Vreselijk bedankt, Floris en Arjen en Motorclub Almere.

Maar het allerleukst waren de ontmoetingen met al die enthousiaste CX-ers. Dat was gewoon het beste van de hele dag.

Foto's zijn HIER te vinden

Harmony,
Hans.
( die best wel moe is, en morgen pas het blok uit de auto haalt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 jan. 2008 01:01 
Beste clubleden.
Na een winderig ritje vanuit rijswijk moet ik zeggen dat dit voor mij de 1e keer was.
Ik heb het reuze naar mijn zin gehad, de dia show was mooi met de nodige humor en de wisseling van de stator heel interessant.
Wat ik geweldig vond is dat er buiten de nodige ervaringen uit gewisseld wordt en ik terplekke van enkele kleine probleempjes afgeholpen ben.
(wist niet dat ik dubbele rem/achterlichten had) mijn dank hier voor.
Samen met een mede CXer (waar ook ik de naam helaas niet van weet) ben ik tot schiphol opgereden waar onze wegen scheide.
Hij naar Beverwijk en ik naar Rijswijk.
Het was super geslaagd en jullie zien mij zeker in Veghel bij de beurs.
Greetzzzzzz pjot.

Heb een doos vol rode onderdelen, laat even weten als je wat zoekt dan houd ik het apart.
Zoek zelf een kofferset.
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 28 jan. 2008 09:13 
Ja, ook wij hebben genoten van een hele leuke middag. Het was lekker druk, en dat doet me goed. Nieuwe gezichten gezien en heel veel bekende. En ook gezichten die even uit beeld waren, maar toch weer terug. Helemaal top.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 28 jan. 2008 11:33 
Jan hoe ziet de cuip er uit gaarne een foto met zo`n cuip er op je weet maar nooit ,hoe een CX rijder er een tegen komt
P/S mag het ook een andere cuip zijn
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver arend van dijk
Gast 
#12 | Geplaatst: 28 jan. 2008 12:23 
nou nou ik vond het allemaal wel meevallen
het was wel leuk maar je moet niet overdrijven gr arend

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#13 | Geplaatst: 28 jan. 2008 13:47 
Tja Arend, alles is relatief en wat de een erg leuk vind is voor de ander niks bijzonders.

Toch heb ik het gevoel dat het je nog een beetje dwars zit dat we niet echt met je meeleefde toen je pas vertelde dat je een (vette) bekeuring gekregen hebt voor te hard rijden of heb ik dat helemaal mis??

Vele hebben in iedergeval een leuke middag gehad en voor sommige of moet ik zeggen een enkeling was het wel leuk.

Met vriendelijke CX (500 & 650) groet,

Ton Oostveen

Schrijver udent

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 28 jan. 2008 18:59 
Ik denk dat jan mijn kuip bedoeld, van op mijn CX 650E, Pichler:
http://www.pichler.de/kunststoff_pages/aerodynd.htm

en dan de EVS uitvoering , zie deze site.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 28 jan. 2008 21:47 | Aangepast door: sieds 
Alles is al zo'n beetje gezegd. Was gezellig en leerzaam en een opkomst van wel 50 !! "CX Vrienden", geweldig.

Maar het leukste van deze middag was dat Hans-V zijn stator gerepareerd is. Zijn eerdere mails waren steeds niet zo hoopvol en ik gunde hem dit echt. Hans je hebt dit gewoon verdiend als een bijzondere jongen die prachtige teksten kan schrijven.

En ik miste Henk Tonkens, hij had mij gezegd dat ie zou komen maar na een telefoontje vanavond bleek dat hij met koortst op bed ligt.
Henk beterschap!

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Leuke middag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven