Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Vogel Motorradzubehör

 
Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2008 21:32 
Hallo allen,

Ik heb bij dit bedrijf veel dingen besteld en betaald. Ik heb ook al gemaild met ze. Helaas krijg ik al op 2 mails geen antwoord.

Zijn er ervaringen van anderen met dit bedrijf in Duitsland, ik begin me wat zorgen te maken namelijk...
CX500A 1979

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 mei 2008 22:25 
hoi e.j.,
ik heb altijd alles gekregen van Vogel.
een enkele keer niet alles op voorrraad,maar dan werd het keurig nageleverd.
wacht je al lang op je spullen?
theoj.

Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 mei 2008 08:48 
Dag Theo,

Ik heb een week geleden besteld en dezelfde dag betaald. Nou duurt een betaling naar het buitenland altijd iets langer weet ik. Toch staat de bestelling nog steeds in de wacht. Ook op mail wordt niet gereageerd... Dat laatste vind ik lastig. Je weet dan niet hoe het er mee staat...
CX500A 1979

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 mei 2008 11:33 
Jongens, het is altijd druk in deze periode. Ik denk dat de heren zich daar uit de naad werken om alles voorelkaar te krijgen. Dat geld voor mij ook op dit moment en ook voor de motorzaken waar ik zelf regelmatig kom. Dus het is over al druk. Dus als het even niet wil, ja geef het even wat tijd.


Moet jij eens kijken hoeveel mail ik alleen al krijg. Af en toe moet ik ook eerlijk zeggen dat het mij de neus ook wel eens uit komt. Maar dat weet ik nou eenmaal en zolang ik iedereen probeer te antwoorden doe ik het nog steeds voor een goed doel. Het is gewoon even de tijd van het jaar. Moet jij eens kijken hoeveel duitsers mailen naar dat bedrijf. Dan heb ik het nog niet eens over de aantal nederlanders die beroerd duits en of engels schrijven. Ach het zelfde heb met mensen die uit italie mailen. Op de een of andere redene krijg ik veel engels mail op me af uit dat land. En ik kan echt maar heel weinig voor ze doen. De grap is vaak wel dat ik ze naar de leverancier stuur die ook in dat land zit. Dus dat is dan wel weer makkelijk.

Het is maar even een indicatie om aan te geven dat het momenteel erg druk is.
Goed, maar blijf scherp op je gevoel, je weet maar nooit en je kan gelijk hebben.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 mei 2008 13:27 
Ik denk dat Marco gelijk heeft!

Ik kreeg woensdag alles keurig per post binnen uit Duitsland. Dus geen klagen. Ik maakte me echter zorgen toen ik na een week niks zag veranderen aan de status van mijn bestelling en ook mailkontakt niet wilde lukken. Dat vond ik wat lastig. Ik had voor een behoorlijk groot bedrag besteld en voor het eerst. Ik ken de fa dus niet.

Gelukkig is alles prima verlopen en zien de spullen er naar vewachting uit. En dat is dan toch maar weer een positieve ervaring erbij!
CX500A 1979

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Vogel Motorradzubehör

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven