Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

58,- euro in 3 minuten! ik verdien het niet...

 
Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 nov. 2008 11:12 
Zo.. de boomklever mag weer legaal op de weg. ongeveer een uur wachten voordat je aan de beurt bent bij de rdw en dan keuren maar.

Na 1 minuut zag ik hem zoeken op het stuur.. met de vraag van mij wat hij zoekt, kreeg ik het antwoord dat hij de aan/uit schakelaar zocht om het licht te testen...

uitgelegd dat dat er niet op zit/hoort, en na het testen van de knipperlichten,(waarvan hij de schakelaar wel vond!)was ie goedgekeurd en kon ik na betaling van 58 euro weg.

1160,- euro als uurloon is toch niet gek...

Andre

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 nov. 2008 11:38 
In ieder geval, gratulatie,s

Paul

Schrijver dreester
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 nov. 2008 11:55 
thnks paulie,

dagje vrij?

A

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 nov. 2008 12:16 
Dan heb jij een makkelijke keur meester gehad, die van mij keure mijn fiets af. De claxon zou niet genoeg geluid geven. Ik zeg nog,, voor de wet mag ik toch niet toeteren want dan krijg ik toch een bekeuring,, hij lachen. Goed ik bood hem aan om snel naar huis te rijden en een andere claxon te monteren, hij bleef lachen en zij, ik ga lekker even prutsen aan die fiets van jouw. Het zweet stond me op mijn hoofd. De claxon had het nog nooit gedaan. Maar goed. Ik stond er bij en keek er naar. Wat denk je, hij krijgt het voor elkaar en keurd de fiets goed. Ik ben klaar en rij wweer weg, wat denk je, ik toeter nog even gedag en het werkte toen al gelijk niet meer. Hij heeft het nooit goed gedaan alleen op het moment van de keuring.

Ook hij is er kort mee bezig geweest ongeveer 20 minuten en ik kon weer verder naar de douane.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 nov. 2008 12:36 
toen mijn naam genoemd werd om te keuren,vroeg de keurmeester om de auto naar binnen te rijden. Toen ik zei dat het een motor betrof,keek ie verbaasd naar z'n papieren. dus ik denk dat ik een verkeerde keurmeester toegewezen heb gekregen...

en oh ja, toeterknopje vond ie ook en bij mij doet ie het prima..

groeten Andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 nov. 2008 22:43 
Nou Boomklever, Gefeliciteerd!! En nou verder van de bomen afblijven hè!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 nov. 2008 19:09 
ik kan niks beloven erik, wel proberen!

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 58,- euro in 3 minuten! ik verdien het niet...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven