Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

eerste testrit nieuwe aanwinst

 
Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 jan. 2009 19:59 
zo, vanmorgen de eerste testrit gemaakt met de nieuwe silverwing. ik moet zeggen: het valt niet tegen. eerst maar even 2 liter olie erbij gedaan,want ik zag niks op de peilstok verschijnen. bleek ie bijna droog te staan. ook nieuwe bandjes zal geen overbodige luxe zijn. er zit nog profiel op,maar ze zijn redelijk vierkant. verder zit de valbeugel op een zeer vreemde manier gemonteerd,waardoor het lijkt alsof de motor schots en scheef is. ik denk dat het hele beugelgevaarte(inclusief hi-steps) er maar afgaat, en dan op zoek naar normale valbeugels. verder even de jiffy nagekeken ivm het erg ver doorhellen. bleek de bout waar de jiffy me vast zit half uit het schroefdraad gedraaid te zijn. ff sleuteltje 17 erop en klaar. staat weer zo vast als een huis op een poot. ook even de rugsteun voor de bestuurder op verste stand naar achteren gezet. vorige eigenaar was waarschijnlijk geen 2.04 meter zoals ik. ik zat met de knieen tegen de kuip!start prima, rijdt prima, ziet er voor z'n leeftijd goed uit en denk dat ik hier een hoop plezier mee ga beleven. vechta here i come!!

andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 jan. 2009 22:57 
En, al geprobeerd mét aanhanger?? Dat is juist het spannendst, vergeet hen vooral niet te beladen !!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 jan. 2009 22:58 
heuh, nog niet! hoe bedoel je? kan je toch ook mee rijden als ie leeg is!!

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 jan. 2009 23:01 
ach, kratje bier mee is nooit verkeerd..

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 jan. 2009 23:02 
hoeveel gewicht mag er eigenlijk in? hoe hard mag je rijden?
pffff. wat een vragen borrelen er dan op..

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#6 | Geplaatst: 21 jan. 2009 23:06 

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 jan. 2009 23:08 
thnks paul..

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 jan. 2009 23:10 
ik heb dus een freebird. weet ik dat ook weer..

volscheppen met ijsblokjes en bier van de zomer!! (tot 50 kg dan he?)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 jan. 2009 23:20 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Als je die hi-steps met beugel er af haalt, neem die dan even mee naar de Stamtafel Noord, ik heb interesse.

Groetjes
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver dreester
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 22 jan. 2009 07:13 
Hoi Henk,

dan laat ik hem er eerst opzitten en kom met de motor naar stamtafel. kun je zien hoe het zit.

groetjes Andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 24 jan. 2009 21:30 
Heey André,

Probeer jij eerst maar eens hoe de Freebird leeg rijd. Dan zal hij prima volgen en merk je wrs niet eens dat hij er achter zit. Probeer daarna maar eens een kilotje of 20 er in te stoppen. Als je dat met 2 stoeptegels doet dan zal je misschien iets meer merken. Omdat het gewicht dan onderin zit zal het goed gaan. Ga je nou een keer met 50kg rijden en het gewicht van onder naar boven verdeeld dan zal je in de bochten veel meer moeten doen om de motor weer recht op te krijgen, veel meer met je lichaam moeten werken om de bocht uit te komen. Probeer alles maar eens uit!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 25 jan. 2009 09:19 
zal ik doen erik. ik ga woensdag ff een toertje maken met de aanhanger. zal de eerste rit worden met aanhanger. bedankt voor de tips!

Andre (die Annie dan eerst even gaat bellen.)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 eerste testrit nieuwe aanwinst

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven