Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

aanhanger rijden

 
Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 maart 2009 17:49 
zoooo,
weer thuis na een middagje sturen met de wing plus aanhanger. eerst naar annie(erik kent haar wel) om zadel en sissybar te halen. m'n schoonzoon reed mee met de cbr zodat als de wing panne zou hebben we in ieder geval thuis zouden komen. wat me opviel was dat ik niet boven de 100 km kon komen want dan zwabberde hij alle kanten op! bandje stond op 0,5 bar en achterband van motor stond op 1,0 bar! daarna weer rijden. bij annie aangekomen weer bandje kijken van aanhanger want hij zwabberde nog steeds. toen bleek de steekas van het wieltje helemaal los te zitten. toen nog even door naar steenwijk waar ik valbeugels kon halen die ik via marktplaats had gekocht. onderweg was meteen te merken dat het nu beter was met de aanhanger, want ik kon zonder problemen naar de 140 km/u toe. al met al een hele ervaring rijker en een stap verder met de wing combinatie. Aanhanger is nu goed(misschien likje verf) running lights aan zijkant gemaakt, extra verlichting achterop(1 lampje van 5W is erg mager). ook de stekkerdoos van topkoffer gehaald en nu op spatbord onder kentekenplaat gemaakt.

nu de motor nog perfekt maken(slippende koppeling,nieuwe bandjes,kleppen stellen) en hij is weer als nieuw!

groeten Andre

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 maart 2009 19:28 
Heey André,

Ga ook eens proefrijden met de volle belading, het maximale wat de Freebird mag hebben, want dan weet je pas echt wat de aanhanger doet achter de motor.

Succes met de sizzybar, we zien wel een fototje verschijnen als ie klaar is.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 maart 2009 23:44 
@erik,

er mag geloof ik honderd kilo in? zal ik binnenkort es proberen.

Andre

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 maart 2009 02:20 
In de Freebird is 50kg het maximum toegelaten gewicht. Staat bij de gegevens van de Freebird bij Schuring-Assen.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 aanhanger rijden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven