Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

toertocht naar Ameland.

 
Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 juli 2003 23:14 
Hallo CX rijders, ik ben afgelopen weekend naar Ameland geweest,kadootje van de kinderen. Dit was fantastisch, te meer omdat we( ja , mijn vrouw achterop) met de CX500C zijn geweest.
Van ons uit 260 Km toeren over de snelweg( anders waren we te lang onderweg).
Op dat eiland waren we op 3of 4 na de enige motor tussen de autos en de heel veel fietsers.,Wij hadden ook fietsen bij ons pension, dus hebben we met de motor alleen de heemnweg en de laatste dag op dit eiland alles verkend.
Voordeel: met de auto op de boot 71 euro. Met. de motor 17 euro.je moet hem wel in de beschermde was zetten , wnt na 3 dagen zie je de roest opkomen in dat zeeklimaat. de rempedaal, die normaal altijd blank is , was geheel bruin uitgeslagen, zoals ook enkele andere delen die zich nu verraden door te weinig chroom.Dus dat werd poetsen weer thuis.
Ik kan iedereen aanbevelen om ook eens zo'n eiland te bezoeken, je wordt daar beslist onthaast.
Houdoe Theo.
theo cx ds

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 juli 2003 08:29 
Theo,

Goede tip, ik krijg meteen zin!
..Maarre belangrijker: van harte gefeliciteerd!

Schrijver ouwe-jan
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 juli 2003 19:50 
45 jaar geleden ook daarnaar toe geweest met motor en nu al 42 jaar getrouwd met het stuk wat achter op zat nog vast gezeten in het oerd eiland is fantasties dus cx-en een dagje er naar toe is het wel waard

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 toertocht naar Ameland.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven