Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Tragisch ongeval in Engeland

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 juli 2009 19:55 
Beste allen,

Via deze weg wil ik jullie allemaal op de hoogte stellen dat we in de Engelse club een lid van de CX familie verloren hebben.

Vorig weekend is helaas Ken Hewit ook wel bekend als Monkeybiker binnen de Engelse club door een tragisch verkeers ongeval om het leven gekomen. Hij was op zijn weg terug naar huis nadat hij meegeholpen had om een club stand op te bouwen op een klassieke show maar is helaas nooit thuis gekomen doordat een bestuurder niet opgelet heeft en voor hem de weg is op gedraaid waar hij reed.

Hoewel waarschijnlijk niemand binnen de nederlandse club hem gekend zal hebben, is het toch zeer triest om iemand van de CX familie op zo'n tragische manier te moeten verliezen. Binnen de Engelse club wordt daarom vanavond om 22:00 Nederlandse tijd 1 minuut stilte gehouden om hem te herdenken.



Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 juli 2009 20:37 
Ja, daar word je weer heel stil van...

Familie, vrienden en bekenden, heel veel sterkte gewenst!!

Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 juli 2009 20:59 
Ik heb een berichtje achtergelaten op de engelse site.
Ik heb Ken al een paar keer ontmoet op nationals.
Zo leer je veel mensen kennen als je op je motor stapt.
Ik heb een strongbow koud staan voor vanavond.

R.I.P. Ken
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 5 juli 2009 00:01 
Ik heb Ken bij mijn weten nooit onmoet, helaas. Maar wordt er inderdaad stil van. Slecht einde van een mooie zonnige dag.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juli 2009 08:48 
sterkte voor familie en kennissen
een lege plek is wat er overblijft
alleen in gedachte leeft hij voort

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juli 2009 10:43 
heel veel sterkte voor de nabestaanden,
doet je beseffen dat alles maar relatief is in deze wereld. is de tweede biker dit weekend dat ik hoor die er niet meer is....

Andre

Schrijver Frans
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 juli 2009 09:01 
Wat een verschrikkelijk nieuws, veel sterkte voor de familie.

Frans

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 juli 2009 15:37 
Ik heb mee een minuutje stilgestaan bij de dood van Ken, ik heb hem nooit persoonlijk ontmoet maar bezoek wel regelmatig de engelse site en daar kon je regelmatig een vriendelijk en grappig berichtje van Ken tegenkomen, dat doet je wel iets moet ik zeggen om nu te beseffen dat dat nooit meer zal gebeuren. Ook voor Gary, zijn beste cx-vriend moet het erg hard aankomen.

R.I.P. Ken!

Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Tragisch ongeval in Engeland

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven