Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Forum van slag?

 
Schrijver toto

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2009 21:58 
Volgens mij is het forum enigszins van slag. Ik deze week al verschillende antwoorden zien verdwijnen en op miraculeuze wijze weer zien verschijnen om daarna weer in het niets op te lossen en nooit meer terugkomen. Dit is ook al de 2e topic die ik hieraan wijdt want de eerste is ook verdwenen of wordt het mmisschien weggemodereerd door onze moderatoren? Vol verwachting wacht ik op uw antwoord heren forumbeheerders.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:30 
Goh, is dit pas de tweede

Ja. ik heb de vorige ook gezien, en deze ook, en de vorige is er nog steeds.
Wel is 'ie bijna van de 'frontpage' af, en als je maar lang genoeg wacht gaat deze ook wel.

Ik merk niet vreemds aan het forum.... niet vreemder als anders ... wat op zich al vreemd is.

Harmony,
Hans.
( zelf al tijden lang erg vreemd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:48 | Aangepast door: MAST 
@Toto, volgens mij is het forum niet van slag. Jou post's staan er nog op. Als je kijkt bij "forum lid" onder je eigen naam, kan je alles zien wat je gepost hebt.
Ik haal zelden iets weg, tenzij iets er dubbel staat, of de regels van het forum niet in acht worden genomen.
Marcel, (moderator, maar niet van dit deel van het forum)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 19 juli 2009 23:00 | Aangepast door: Engeltje 
Hoi, hier de andere moderator, die de andere helft van de site beheert...(goh Marcel, we lijken wel getrouwd )...

Het formum is niet van slag, en ik haal ook niet zo snel iets weg. Meestal gebeurt dit met overleg van de andere moderator of de voorzitter.......

Ik handel (hoe saai dit ook is) volgens afspraken met de andere moderator ...

Dus, er is niets weggehaald en ik hoop dat je gerust bent gesteld....

Groetjes
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver toto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2009 20:22 | Aangepast door: toto 
Hartelijk dank aan alle moderatoren en moderatorinnen(of is 't moderatoreuse of moderatoroise of moderatorster of moderaatstor) voor de morele steun.
Alles werkt weer als vanouds, wat het ook was, het is er niet meer.

Groetjes

Charles (die het even niet meer snapte)
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver jcddeboer
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 sept. 2009 16:20 
Hallo toto,
Ik heb je pakketje ontvangen. Ontzettend bedankt. Super. Ik wil je het afgesproken bedrag voor die carb. luchtinlaatbuizen betalen. Heb alleen geen gegevens van je.
Kan je dat naar me mailen. Snap niet hoe je aan mijn adres ben gekomen.
Hoor graag van je. Gr. Hans

Schrijver toto

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 sept. 2009 19:35 | Aangepast door: toto 
hans:
Snap niet hoe je aan mijn adres ben gekomen.

Heb gewoon pb-tje van je gekregen met gegevens.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Forum van slag?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven