Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Waar blijven de inschrijvingen voor SJK?

 
Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 aug. 2009 19:49 
Ik tel tot nu, iets meer dan een week voor SJK, 43 inschrijvingen. Dat kan beter. Schrijf je nu in als je wilt komen. Dat maakt het voor ons een stuk gemakkelijker om in te schatten wat we nog te doen hebben in de voorbereidingen.

Jan

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 4 aug. 2009 23:53 
wel goed tellen he jan...
en de dubbele ertussenuit halen, zoals ik gevraagt had?

groetjes werner (komt wel dubbel, maar dan met roy)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 aug. 2009 00:26 
Vorig jaar telden we 43 inschrijvingen, dubbele er niet vanaf gerekend.
Op Sjk zelf meen ik dat er toen tegen de 100 personen aanwezig waren!! Er zijn nu 53 aanmeldingen. Dit jaar 120 personen op SJK?? We gaan het beleven!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 5 aug. 2009 10:14 
Ik mis veel Duitse inschrijvingen. Zal ik actie op ondernemen. Overigens verwacht ik dat we wel weer op 100 uitkomen. 120 mag, maar hoeft van mij niet per se.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 aug. 2009 12:04 
En Engelse, want ik zag alleen Trevor maar meen te weten dat er meerdere komen, Monty bv.
Misschien wachten veel mensen af wat voor weer het wordt?
Ik zal er in ieder geval zijn, moet alleen nog een tent en zadeltassen aanschaffen want ik sliep liever op slaapzaal. Nu wordt de verplaatsing wat zwaarder...
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 5 aug. 2009 16:03 
120 minus 1.
Ik ben met vakantie ;-(

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 aug. 2009 16:20 
Het peil staat nu op 62!! Dat krijg je als één hele familie zich aanmeld!! Ik krijg het idee dat we de 120 wel gaan halen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 aug. 2009 16:55 | Aangepast door: Hansv 
Maar er staan wel vreemde namen in de lijst met aanmeldingen.

Voornaam Berends, achternaam Coen.....

Wie zou dat nu weer zijn ?

Goh...


En neemt meneer "de bier" zijn 'pikipiki' mee ? Je zou het moetenm kunnen lezen Dirk, het is swahili. En dat is overigens een taal, geen land.



Harmony,
Hans.
( verheugd zich op SJK )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#9 | Geplaatst: 5 aug. 2009 21:11 
Hallo, CX vrienden

Mischien heeft het te maken dat je 1 week te vroeg bent met de planning van de cx treffen, er is altijd gezegt dat het treffen het 3de weekend is en nu is het de 2de weekend, en misschien dat de meeste mensen nog lekker op vakantie ztten.

Ik wens jullie een mooi CX Weekend.

Groeten Arno
ps die heeft zijn vakantie al gehad.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 5 aug. 2009 22:04 
Hoi Arno,

Het is wel het 3e weekend, en het is altijd gelijk met het oldtimertreffen in Ruinerwold.
Weekend 1 was: 1e en 2e augustus, 2e weekend is het weekend van 7,8 en 9 augustus en 3 weekend is het van 14,15 en 16 augustus, dus SJK-weekend...

Groetjes
Lieke
(die heel erg zin heeft in SJK)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 7 aug. 2009 16:23 
En nu met 70 ingeschrevenen moet het een geweldig weekend worden!!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 9 aug. 2009 10:19 
Het gaat steeds beter!! 75 aanmeldingen. Het gaat helemaal goed komen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 9 aug. 2009 16:58 
Maar weer staan er een paar dubbel. Dus ik denk dat we op ongeveer 70 zitten.
Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Waar blijven de inschrijvingen voor SJK?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Tinus 1952 ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven